Kommentit (6)

Vierailija

Ehkäpä toimittajalle on tullut Marianne-karkit tutuksi hotellihuoneiden tyynyn päältä! Muuta selitystä ei tule mieleen. Ihan ok karkki, mutta ei tyypillisintä suomalaista "karkkikulttuuria".

Vierailija

Ei muuta ku fasu liikkeele ja keskustelemaan hotelin johdon kanssa... Aakkoset, Remix, Tutti Frutti + Choco ja Merkkarit. tyynylle... Maistuis varmaan mullekin...

Vierailija

marianne karkki on ollut jo vuosikausia myynnissä,silloin 6o luvulla ei ollut näin isoa valikoimaa kuin nyt,eipä ollut kauheasti valita,pidän itse marianne karkista,sattuu olemaan myös toinen nimeni,maistuu hyvälle edelleen

Vierailija
Vierailija

Ehkäpä toimittajalle on tullut Marianne-karkit tutuksi hotellihuoneiden tyynyn päältä! Muuta selitystä ei tule mieleen. Ihan ok karkki, mutta ei tyypillisintä suomalaista "karkkikulttuuria".

Marianne karkit ovat  ihania kun olin Ruotissa työssä työpaikallani  kaikki mussuttivat niitä! Käyttivät myös  kakkuhin ja jälkkäreihin ja jäätelön päällä muskattuna..Itse pidän myös kun kotiseudulla Lappeenrannassa niitä valmistetaan!Marianne karkki on niin tyypillistä suomalaista kun olla ja  voi!lTax freestä tulee ostettua  aina muutama laatikko ..jouluksi kotiin!Punaraitainen paperi karkin päällä  on pitsakka..eli Amerikkalaiset  ovat oikeassa.Minttu ja suklaa  ok.makunautinto..nam!Salmiakki on tullut myöhemmin kuvioihin!

Vierailija

Karkki mikä karkki mulle ainaki maistuu! Marianne on tosi hyvää karkkia mutta tykkään enemmän esim.Fazerin sinisestä...Mutta miks on aina hotelleissa marianne karkkeja eikä tutti fruttia?? VAIHTELUA ? Juu heippa...

kansainväl.kulttuurin ekspertt...

Vierailija kirjoitti:

Karkki mikä karkki mulle ainaki maistuu! Marianne on tosi hyvää karkkia mutta tykkään enemmän esim.Fazerin sinisestä...Mutta miks on aina hotelleissa marianne karkkeja eikä tutti fruttia?? VAIHTELUA ? Juu heippa...

No minäpä selitän,

siksipä ehkä, että 1 pieni marianne-karkki antaa "kalliin" laatu-elämyksen, mikä on kansainvälisille ulkomaalaisillekin vieraille käsinkosketeltava, toisin kuin tyynyllä makaava esim. 3 kilon suklaapilvi, 4 kg tutti frutti säkki, tai neekerinpusu mössö..tai kilo perunoita ja lihapullia :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat