Kommentit (7)

Vierailija

Siinä vaiheessa kun akka alkaa natkuttamaan, se vaihdetaan uuteen. Kaikilla tuotteilla on käyttöikänsä ja tästä nalkutuksesta tietää, että nainen on tullut käyttöikänsä päähän. Ei muutakuin lortto pihalle ja nuorempaa tilalle!

Vierailija

Juu, ja ihan saman homman voi tehdä äijien kanssa. Heittää pihalle kun heistä ei ole muuhun kuin viinan vetäjäksi. Kuka noita omissa nurkissaan katselee? Mukavia miehiä on maailma täynnä.

Vierailija

Miehet joille nalkutetaan ovat myös yleensä tietyntyyppisiä. Esim. alkoholiinmeneviä, saamattomia sohvaperunoita, ettei se nalkutus välttämättä ole se suurin syy joka heitä tappaa. Itse olen nalkuttanut yhdessä suhteessa, jossa mies tuhlasi omat rahansa peleihin ja viinaan. Löhösi sohvalla tietokoneen ja telkkarin parissa ja odotti minulta äidin roolia, että hoidan kaiken. Karkaili ryyppäämään ja pelaamaan kaikki rahansa ja kun en ollut tyytyväinen osaani, että joudun sitten maksamaan kaikki laskut, valitti kun muija nalkuttaa, eikä päästä baariin. Jos en olisi erehtynyt tekemään lasta sen luuserin kanssa olisin lempannu jo aiemmin pihalle. Nyt ihana suhde jossa ei mitään tarvetta nalkuttaa. Itse jos kuulisin miehen valittavan kun vaimo nalkuttaa, pysyisin kaukana kyseisestä miehestä, eihän kukaan nalkuta asiallisesti asiansa hoitavalle itsestään ja perheestään huolehtivalle miehelle.

Vierailija

Kyllä minä saan kuulla nalkutusta vaikka ryypiskelen korkeintaan kerran kuussa ja harrastuksissakin käyn vain kerran viikossa.

Syynä kuulemma kun en ole koskaan kotona; teenhän minä töitä sen 8tuntia + matkat päivässä ja lisäksi ylitöitä n10 tuntia kuukaudessa koska muuten rahamme eivät riitä. Enkä työstä mitään kiksejä saa, mutta kolme lasta ja omistusasunto eivät ole ihan ilmaisia.

En minä nalkutuksen takia mitään muuta, korkeintaan vaan ärähdän takaisin, mutta tuntuu se hieman typerältä ylipäänsä nalkuttaa jostain tuollaisesta kun hän saa olla kotona lasten kanssa ja nauttia heidän seurastaan ja minä sitten ilmeisesti vain lorvailen töissä.

No nyt kun en ole enää aikoihin korvaani lotkauttanut vaimon älyttömyyksille, hän alkaa pikkuhiljaa uhkailla erolla joten eiköhän se tästä suttaannu. Minulla ei sikäli tarve erolle koska osaan ummistaa korvani.

HT_HS

Vierailija kirjoitti:

Miehet joille nalkutetaan ovat myös yleensä tietyntyyppisiä. Esim. alkoholiinmeneviä, saamattomia sohvaperunoita,

No lässynlässyn, tutkimuksissa rankataan ulkoiset tekijät pois. Vertailussa siis sohvaperuna jolle ilkeä ämmä nalkuttaa ja sohvaperuna jolle vaimo ei nalkuta.

Nalkuttamiseen syyllistyvä ei ole persoonallisuudeltaan normaali (kansankielellä vinksahtanut) mutta ei pysty tilaansa tietenkään itse havannoimaan. Samantapainen disorder kuin alkoholismi tai narsismi. Paras neuvo nalkuttajalle on: "hae apua".

Jätetty

Mieheni jätti minut koska olin kuulemma tyytymätön ja nalkutin. Minusta taas tuntui että hän ei kuunnellut minua eikä huomioinut minua. Tunsin olevani sijalla Ö hänen elämänsä arvojärjestykesessä. Esitin mielipiteeni väärllä tavalla, minun olisi pitänyt pystyä puhumaan negatiivisista asioista ystävällisesti ja kauniisi, keskustelun avaukseni olivat hänen mielestään turhaa riidan haastamista. Kun luen parisuhdeneuvoja huomaan toiveideni, joita miehelle esitin, olleen juuri ohjeiden mukaisia "onnellisen aviolliton avaimia". En kuitenkaan yksin pytynyt muuttamaan liittoamme onnelliseksi, olin onneton ja masennuin. Pysyimme kuitenki yhdessä 25 -vuotta, siihen asti jaksoin järjestää meille yhteistä aikaa ja yhteisiä asioita. Miehen aika kului kuitenkin yhä enemmän ja enemmän töissä, harrastuksissa ja oman suvun perikunnan asioissa, enkä enää jaksanut enkä pystynyt huolehtimaan yksin liiton toimivuudesta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat