Kommentit (9)

Vierailija

Hyvä Suvi. Minua kanssa hirvittää tämä nykymeno uusioperheineen. Olen varma että joku taho kärsii kun on esim. minun lapset Sinun lapset yhteiset lapset ja sitten vielä mahdollisesti jotain muita henkilöitä. Nykyihmiset ei ajattele ,mennään yhteen ,tehdään kersoja ja ei huvittanutkaan ja sama uusiksi ja sama uusiksi..On ihan normaalia että on jollain äidillä lapsia viiden eri miehen kanssa..Hei haloo, minusta tämä on jo ihan kauhukuva perheestä... Tiedän tapauksen jossa äiti antaa pois jo vanhempia muksujaan kun koko aika tulee uusia lisää ja eri miehille. Syy oli ollut kun ei pärjää eikä jaksa teini ikäisen kanssa joten ylivilkkaus tuomio ja hoitokotiin.. En vaan jaksa ymmärtää..

Vierailija

just. uusioperheet on ihan normaaleja. mietippä tilanne jossa olet 20-30 vuotias. olet onnellisesti naimissa, pari lasta. sitten sinä tai puolisosi vaikka menehtyy auto-onnettomuudessa. pitäisikö sinun sitten elää koko loppu elämäsi yksin lasten kanssa koska UUSIO perheet on perseestä? vaikka löytäisit ihmisen jonka kanssa voisit kuvitella viettäväsi vielä onnellisia päiviä vaikka ensimmäinen rakkautesi on kuollut? isoisoäitini viettä 50 viimeistä vuottaan yksin, miehen kuoltua. onhan se kunnioitusta rakkauttaan kohtaan mutta on se silti rankkaa olla aina yksin.

Vierailija
Vierailija

just. uusioperheet on ihan normaaleja. mietippä tilanne jossa olet 20-30 vuotias. olet onnellisesti naimissa, pari lasta. sitten sinä tai puolisosi vaikka menehtyy auto-onnettomuudessa. pitäisikö sinun sitten elää koko loppu elämäsi yksin lasten kanssa koska UUSIO perheet on perseestä? vaikka löytäisit ihmisen jonka kanssa voisit kuvitella viettäväsi vielä onnellisia päiviä vaikka ensimmäinen rakkautesi on kuollut? isoisoäitini viettä 50 viimeistä vuottaan yksin, miehen kuoltua. onhan se kunnioitusta rakkauttaan kohtaan mutta on se silti rankkaa olla aina yksin.

Täähän onkin juuri se yleisin syy perustaa uusioperhe, kun puoliso menehtyy nuorena. Ai eikö ole. No ei tosiaan.

Epäkypsät ihmiset sotkee omat ja lastensa asiat kun pariutuvat ja lisääntyvät liian varhain. 

Vierailija

[/quote]

Täähän onkin juuri se yleisin syy perustaa uusioperhe, kun puoliso menehtyy nuorena. Ai eikö ole. No ei tosiaan.

Epäkypsät ihmiset sotkee omat ja lastensa asiat kun pariutuvat ja lisääntyvät liian varhain. 

[/quote]

tuohan olikin esimerkki. mä en näe uusioperheissä mitään pahaa. onko mun isä paha ihminen kun oli 23 vuotta äitini kanssa naimisissa ja sitten tuli ero ja uusi vaimo, ja vaimon poika. 

pitäisikö minun uskoa että olet ollut aina ja vain aina yhden ja saman ihmisen kanssa? ja jos oletkin niin sulla on ollut helvetin hyvä tuuri, jos olet löytänyt sen oikean ekalla yrittämällä. 

Vierailija
Vierailija

[/quote]

tuohan olikin esimerkki. mä en näe uusioperheissä mitään pahaa. onko mun isä paha ihminen kun oli 23 vuotta äitini kanssa naimisissa ja sitten tuli ero ja uusi vaimo, ja vaimon poika. 

pitäisikö minun uskoa että olet ollut aina ja vain aina yhden ja saman ihmisen kanssa? ja jos oletkin niin sulla on ollut helvetin hyvä tuuri, jos olet löytänyt sen oikean ekalla yrittämällä. 

[/quote]

Itseasiassa, olen. 

Vierailija

Suvi T puhuu järkeviä; yleensä kukaan ei pidä siitä, jos aviopuolisolla on entisiä puolisoita: "käytettyä rakkautta"; ja se huuli seksistä hääyönä oli hyvä.  (niin ei minullakaan ole entisiä puolisoita.....)  Toivotan oikein huikeita häitä Suvi T:lle Simon kanssa.  Ja sukseeta laulajan uralle.

Vierailija

Just joo. Aika harvassa on tuollaiset ihmiset ettei olis perhettä tai entistä avio/avopuolioa. Noh, saahan sitä rauhassa olla ihan sitä mieltä kuin haluaa.

Onnea Suville

Onnea!

Suvi on niin nuori, että oli mahdollista löytää mies, jolla ei vielä ollut perhettä. Toisin on yli 40- ja 50-vuotiailla, mutta mitä vanhempia lapsia ex-miehellä on, sitä helpompaa on elämä. Pienten lasten kanssa tilanne olisi toinen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat