Kommentit (2)

Vierailija

Voi jeesus miten säälittävä harakka, vielä lähes nelikymppisenä vääntää kakaraa, vaikka molemmilla kakaroita jo ennestään. Tapahan se on tuokin kuvitella, että äijä pysyy. Luulin aina Haapasalolla olevan edes jonkun verran arvostelukykyä,  mutta näköjään olin täysin väärässä...

Vierailija

Aika outo kommentti. Oletkohan kenties joku Miran katkera ja kateellinen tuttava? Halusit itse ko. miehen tms.?

Ei tuo ole nykyään kovin myöhäinen ikä edes aloittaa lasten tekoa, nykyään niitä ei kuitenkaan enää viittätoista synnytetä tai kuolla itse viisikymppisinä. Vähän vanhempana aloittaneet kyllä vaikuttavat keskimäärin tasapainoisemmilta vanhemmilta ja fiksummilta ihmisiltäkin. Minkä biologiassa häviää sen elämänkokemuksessa, koulutuksessa ja omaisuudessa voittaa.

Erikoinen on myös ajatuksesi, että lapsen tarkoitus olisi lähinnä pitää mies. Eivätköhän kaikki tiedä että tilastot kertovat ihan päinvastaista. Jotkut vain uskaltavat siitä huolimatta ottaa riskin ja rakastaa. Vähän rakkaudellisempaa asennetta suosittelisin itsellesikin, tekstistäsi välittyy nimittäin tällä hetkellä persoonallisuus jonka kanssa ei mielellään seurustelisi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat