Kommentit (15)

Vierailija

Ei ne pienet ole sen paremmat kuin isotkaan. Kyllä kaikenlaiset tissit on hyvät sellaisina kuin ne on! Älkää enää lisätkö nuorten naisten ulkonäköpaineita tämmösellä huuhaalla! Kohta kukaan nainen ei pysty arvostamaan itseään muun kuin ulkonäkönsä perusteella! Kanamaista ja typerää!

Vierailija

Vipotan myös kaikenkokoisten puolesta. Henkilökohtaisesti arastelen kuitenkin pieniä, kun tuntuvat keskenkasvuisilta. Ei nisän jatkeilla ole kuitenkaan pätkän vertaa väliä, jos nainen osaa hymyillä.

Vierailija

Muistan kuinka koulutyttönä uimahallissa nolotti, kun luokkakaverit tirskuivat. Olin varmaan ensimmäinen meidän luokalla, jolle kasvoi rinnat.  - Jossain vaiheessa minulla oli syömishäiriökin, kun en pitänyt naisellisista muodoistani. 

Mutta sitten kun perustin perheen, hyväksyin isot rintani, joista riitti maitoa vaikka kuinka kauan. Imettämistä vartenhan rinnat ensi sijassa ovat. Nyt vanhana kiinteytän rintalihaksia uinnilla ja muulla liikunnalla, jotta pysyisin ryhdikkäänä. Mutta kahta en vaihtaisi - minäkään. Mielestäni isot rinnat ovat naisellisemmat kuin ihan pienet. Mutta miehilläkin on varmaan asiasta monta mielipidettä.

Vierailija
Vierailija

kohta 2. paitapusero EI IKINÄ näytä hyvältä naisen päällä, piste

Oletpa ehdoton. Eikö sentään Marilynin päällä näyttänyt hyvältä?

Vierailija

Miehet sekoavat isoista rinnoista, pienistä eivät. Miehillä on itselläänkin pienet rinnat joten miksi helevetissä ne sellaisista kiinnostuis? HÄh?

Vierailija

A-kuppi, B-kuppi, Ö-kuppi. Voi jeesuksen ääliöt, ne kirjaimet EI kerro rintojen koosta mitään! Esimerkiksi B80 ja C75 ovat periaatteessa aivan samankokoiset, koska ns. rinnakkaiskokoja. Tätähän ei liian moni nainenkaan tajua, mutta turha viljellä tätä hemmetin "kuppi, kuppi, kuppi"-keskustelua.

Vierailija

Vai että voi unohtaa liivit tai käydä lenkillä ilman liivejä?! Just joo, se tekeekin rinnoille todella hyvää, ja tämä ei riipu rintojen koosta. Tämä koko artikkeli on niin täyttä paskaa, että en ymmärrä millä kriteereillä se on julkaistu. 

Vierailija

Voisin kumota noista väitteistä niiiiiiiin monta. Itselläni on siis c-kupin rinnat, jotka on kyselyn perusteella miesten mielestä paras koko. Ei liian liian pienet eikä liian isot. Mutta kumminkin sen verran isot että saan aina kuulla kuinka isot ja ihanat ne on ja saankin aina miehiltä TODELLA paljon huomiota.

Eli siis kumoan noita ylempänä olevia juttuja suht isojen rintojen omistajana. Valtavista rinnoista en sitten osaa sanoa.

- en usko että näyttäisin sen nuorekkaammalle jos minulla olisi a-kupit

- olen kuullut juuri toisinpäin eli rintaliivejä on vaikeita löytää sopivia ja topit yms ei näytä kivalta päällä koska vaatteissa ei ole "täytettä"

- Isojenkaan rintojen ei tarvitse hölskytä juostessa...pitää vain ostaa hyvät urheilurintsikat

- Olen nähnyt isoja rintoja jotka ovat kivan terhakkaat ja täyteläiset myös imetyksen jälkeen. ja taas pieniä rintoja erittäin paljon esim kylpylässä jotka roikkuvat. Joten en usko että rintojen riippuminen johtuu koosta. itsellänikin vielä terhakkaat vaikka kokoa on.

- itse ainakin nautin suuresti rintojen koskettelusta ja haluan että mieheni koskisi niitä vaikka koko ajan.. :D

- nappi paidat ei irvestele ainakaan itselläni. ja pidän siitä miten kaula-aukosta näkyy sitten kivasti rintaa.

- Ja tuskin tarvitsee olla heti ostamassa kalliita erikoisliivejä jos on isommat kuin b.... silloin pitää olla jo tooosi isot että niitä tarvitsee :)

Joten aika turhia kohtia oli melkein kaikki.

Vierailija
Vierailija

Miehet sekoavat isoista rinnoista, pienistä eivät. Miehillä on itselläänkin pienet rinnat joten miksi helevetissä ne sellaisista kiinnostuis? HÄh?

Vastaukseni on tietenkin (!) ihan lapsellinen ja vanhanaikainen,

mutta mitäs on mies rakastaa naistaan.

Rakkaallaan rakastaa sitä, mitä hänellä on.

Vierailija

haa haa niin luuletteko että pieni rintaisilla ei ole rintasyövän pelkoa ollenkaan ovat samat onko iso rintanen vai onko pieni rintanen jos on tietty geeni tai perimä niin on eikä siihen itkut auta kun tutkimuksiin jos on rinta kipeä, muistakaa joilla on rinta niin käykää mammografiassa niin selvii paremmin ja tietää itsekkin missä mennään nimittäin minä totesin itse sellaisen kipeän paikan, niimpä minä sitten eräänä kauniina syys päivänä menin lääkärin vastaanotolle ja hän katsoi että on syytä käydä mammografiassa niimpä sairaalaan käymään jos tuntee jotain rinnoissa niin tietää mihin päin elämää katsoo heippa tyytyväinen tisseistä

Vierailija

Puppua koko tarina. Itselläni oli tosi pienet rinnat ennen raskauksia, sellainen normi kotunnokka A(75). Raskauksien imetysten ja laihdutuksen jälkeen surkastunut AA/AAA. Ja Ei löytynyt liivejä mistään, ei edes liiviliikkeestä. Missään ei ollut aikuisille tehtyjä liivejä koossa 75AA!Mekot yms eivät istuneet rintamuksen kohdalta kun jäivät löpöttämään tyhjänä.

No onneksi ei ole enää näitä murheita, kiitos nykyajan ja valinnan mahdollisuuden.

Vierailija

Luuletko todella että rintojen koolla on mitään merkitystä kuinka paljon niistä tulee maitoa? Luulisi sinun naisena tietävän.. Ja uskotko tosiaan myös että kaikki haluavat julkisilla paikoilla katsella sinun kaula-aukostasi pursuavaa rasvaa?? Säästä se miehellesi makuuhuoneeseen jos hän siitä sitten pitää. Ja varmasti olet saanut TODELLA paljon huomiota miehiltä, mutta siis niiltä "tissimiehiltä" jos kuljet puolialasti julkisilla paikoilla. Mutta ymmärrätkö että se huomio ei kaikilta ole sitä että sinua ihaillaan, vaan että huomio saattaa olla hyvinkin halveksuvaa. Mutta pääasiahan on että olet itse tyytyväinen. Mutta muista myös että moni saattaa pitää toisenlaisia rintoja, isompia tai pienempiä jostain syystä parempina..

Vierailija

Hirveitä paineita kasataan naisille kun ne lukevat näitä skitsofreenisia juttuja joka ruumiinsopukastaan mikä milloinkin on muodissa tai vialla. Siinä sitten olet miehenä helisemässä kun pitää yrittää saada toinen vakuutettua siitä, että hän on hyvä sellaisen kun on, paitsi ettei oikeastaan ole kun sekoilee näiden sekopäisten juttujen tahdissa. Ei kiitos, taidan hankkia ennemmin koiran tai ehkä kissan. Mikä mahtaa olla tasapinoisin rotu?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat