Kommentit (6)

Vierailija

Omat kalsarit vaihdan uusiin jos ne reikiintyvät. Mutta monet kalsarini ovat kestäneet kauemmin kuin seitsemän vuotta. Miksi korjata jos ei se ole rikki.

Vierailija

SAA OLLA AIKAMOINEN  HELVETIN  I D I O O T T I  JOKA HEITTÄÄ MENEMÄÄN KALSARIT VAIN SEN TAKIA ETTÄ TULEE MUUTAMA VUOSI TÄYTEEN JOS NIISSÄ MUUTEN EI OLE VIKAA. 

Vierailija

Mitä väliä sillä on, onko alushousut ihkauudet vai hiukan kuluneet? Eihän ne kuitenkaan näy ulospäin. Itse uusin alushousut vasta sitten kun ne alkavat tuntumaan huonolta jalassa ... ja siihen saattaa mennä hyvinkin 7 vuotta.

Vierailija

Samat kalsarit menevät monta päivää. 7-vuotta vanhoissa kalsareissa ei välttämättä näy käytön merkkejä :D Jos ostaa paljon alusvaatteita, ei niitä tarvii pestä usein, kerran 2vk - 1kk. Minun kaapeista löytyy uusia 7v vanhoja kalsareita.

Vierailija

Onneksi ei minun mieheni käytä vanhoja. Hän tilaa postimyynnistä housut ja on niin innostunut niistä, että hänellä on enemmän uusia alkkareita kuin minulla! Ja kivahan se on, mutta jään tässä jutussa nyt toiseksi, mutta yritän parantaa...niin ja mieheni on yli 60 v!

Vierailija

Kyllä se vaan niin on että jos samat kalsarit on 7 vee yhtämittaisesti käytössä, jää niihin pakostakin sellaista pinttymää ja likaa jota ei paraskaan pesukone kykene puhdistamaan. Jos on varaa, hygieniasyistä olisi hyvä hankkia uudet alusvaatteet muutaman vuoden välein.

Ja jos reikäisyyden hyväksymistä puolustellaan sillä että eihän se ulospäin näy jos on kalsareissa reikiä niin kuinka voittaja olo voi olla ihmisellä joka itse tietää kulkevansa reikäisissä kalsareissa?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat