Kommentit (13)

Vierailija

Jos meillä ei ole kotona ruokaa, mennään ulos syömään.  Sama pätee meillä petipuuhiin.

Seksi kotona on vapaaehtoista: Jos kotona tulee liian pitkä tauko seksissä, niin silloin lähdetään ulos naimaan. Olen myös sanonut vaimolle että pihtaamalla ei kannata kiristää.

Vierailija

Toivottavasti naiset alkavat tästä ymmärtämään, että miehet vain tarvitsevat enemmän seksiä kuin he osaavat kuvitellakaan. Ja kyllä, melkein kaikki miehet käyvät vieraissa, eikä se tarkoita ettei rakastettaisi sitä vaimoa. Kylä sitä rakastetaan kovasti, mutta seksiä tarvitaan useammin ja välillä vähän muidenkin kanssa. Jos naiset tuon pystyisi hyväksymään, eikä miettisi sitä "pettämisenä", niin maailma olisi paljon parempi paikka. Koko termi pettäminen pitäiskin poistaa. Siinä on negatiivinen kaiku. Miehelle vieraissa käyminen on kuin hierojalla kävisi. Paikkoja kolottaa ja hieroja saa niitä vähäksi aikaa hoidettua. Kotiin tullaan kuten hierojalta.

Vierailija

Tuskin kovinkaan moni mies lukee me naisia, tämä otsikko vaan sattuu löytymään tuolta uutispalvelun puolelta ja sieltä se liikenne tälle saitillekin tulee. Tämähän ei tietenkään mahdu pihtariharakoiden aivoihin.. mutta ei se mitään :D Terveisin "työmatkalla" oleva miehesi.

Vierailija
Vierailija

Yllättävän monet miehet näköjään lukevat Me Naisia. Ei kyllä ollenkaan miehekästä, mut monet miehet nyt ovatkin "akkoja".

Mistä näin päättelet? Kaikki aiemmat kommentoijat voivat yhtähyvin olla naisia.

Vierailija

No huh että täällä on herkkänaihkaisia naisia.. mutta niinhän ne sanoo että "Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa." Itse en ole koskaan ymmärtänyt tätä suomalaisnaisten pihtaamista. Minä annan miehelleni vaikka joka päivä, välillä montakin kertaa. Ja itse nautin myös :)

Vierailija

Niin, suomalaisnaisten ei tarvitse olla antajan roolissa. Mikset kirjoita, että ''harrastan seksiä vaikka joka päivä'', vaan että ''annat''...? Tottahan pihtaaminen kertoo suhteen ongelmista, mutta välillä on kuivia kausia, eikä ne miehetkään aina halua. Eikä miehet kestä pettämistä yhtään sen paremmin kuin naiset. Ja kai normisuhteeseen jotain muutakin kuuluu kuin pelkkä seksi.

Vierailija

Sama koskee naisia.  Jos mies ei pysty/halua, etsitään pystyvämpi ja halukkaampi.  Ruoho on aina vihreäpää aidan toisella puolella. Eikä sitä omaa miestä tarvitse rakastaa, pääasia, että siivoaa kotona ja hoitaa lapset, kun nainen nauttii muualla.

Vierailija

Jaa, kyllä mun monilla tutuilla tuntuu olevan ongelma siinä, että sitä miestä ei kiinnostaa, mikään muu kuin sohvalla makaaminen. Mutta ne naisethan saa toki myös luvan kanssa käydä sitten vähän muualla jos pihtariukko ei anna

Vierailija

Herranpieksut mitä täältä luenkaan :O Kamala ajattelutapa teillä, että on luvallista pettää jossei kotona saa seksiä. Tulee vähän olo, ettei edes haluta kotona yrittää "vietellä" toista eikä sitten puhuta asiasta, jos toista ei huvita. Eikä sekään ole hyvä, että toisen osapuolen olisi pakko harrastaa seksiä tahtomattaan vain, jottei mies/nainen lähtisi sekstailemaan toisten kanssa. Parisuhde on muutakin kuin seksiä. 

Tuo esimerkki, että jossei kotona ole ruokaa niin lähtee ulos syömään on laiskan ja itsekkään ihmisen puhetta. Jossei ole ruokaa, mennään kaupasta hakemaan tarvikkeet ja tehdään sitä ruokaa. Jossei parisuhteessa ole seksiä, niin onko asian eteen tehty mitään esim. käyty erotiikkaliikkeestä hakemassa lisäpotkua tai muuten keksiä jotain uutta esim. ulkoilmaseksiä. Jos seksielämä on väljähtänyt, niin en usko kumppania kiinnostavan verkkareissaan piereskelevä sohvakinkku, joka muita panemaan mennessä kyllä kattoo peiliin ja välittää ulkonäöstään. Eiköhän sieltä peilistä saata nähdä jotain muutakin, kun vähän tarkemmin katsoo.

Jos oma kumppani ei enää viehätä seksuaalisesti, että pitää ennemmin muualta sitä huomiota hakea, niin eiköhän olisi parempi erota kun kerran seksi elinehtona jopa kumppanin kustannuksella.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat