Kommentit (12)

Vierailija

Testaajan mies on varmasti tyytyväinen tuohon loppukaneettiin "tamponit eivät välttämättä sovi jos miehellä on pitkä penis". Nyt otti itsetunto hieman lommoa. 

Vierailija

Aika seksipainotteista on Me Naiset-lehden anti nykyään. Tehkääpä siellä toimituksessa pieni ryhtiliike ja alkakaa taas etsiä muitakin jutun aiheita. Vähän vaivaa se tietysti vaatii, mutta osoittaisi lukijoiden arvostamista.

Vierailija

Meillä on ollut soft tampon käytössä pidemmän aikaa. Koskaan ei ole verta löytynyt muualta kuin itse tamponista, eli hyvin on toiminut. Toisaalta vuoto on niinä päivinä ollu vähäisempää, runsaamman vuodon aikaan ei edes tee mieli.
Itse en tamponia sisälläni juuri huomaa/tunne, mieskin vain hetken aikaa. Huono puoli on, että tamponi menee pienelle sykkyrälle ihan perälle, minkä vuoksi pitää odotella sen laskeutumista alemmas, jolloin sen saa helpommin pois.

Kokeilun arvoinen keksintö!

menkkaseksiok

Tosi hyvä, että tätäkin aihetta jo käsitellään suositussa  naistenlehdessä. Onhan fakta, että noin joka kolmannella hedelmällisessä iässä olevalla naisella on nytkin kuukautiset, ja heillä sitä vuotoa on enemmän tai vähemmän muutama päivä kuukaudesta.

Itse olen saanut harrastaa seksiä vain kahden eri naisen kanssa heidän kuukautisten aikaan ja sekä molemmat naiset että itsekin pidin kokemuksesta, koska kuitenkin himot silloin sattuivat hyrräämään. Aviovaimoni ei koskaan suostunut seksiin menkkojen aikaan; nyttemmin olemmekin jo erossa.

Vain suuseksiä en halua harrastaa, kun naisella on menkat, mutta siitähän voi mies muutenkin saada viruksen, mikä aiheuttaa pahimmoillaan  syövän...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat