Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

"Olen kaikki vuodet odottanut, että pääsisimme tekemään normaaleja perhejuttuja. Olisi kiva lähteä vaikka Fidzille kuudestaan."

Jep. Ihan normaali perhejuttu. Mekin käydään aina Fidzillä koko perhe.

Vierailija
Vierailija

"Olen kaikki vuodet odottanut, että pääsisimme tekemään normaaleja perhejuttuja. Olisi kiva lähteä vaikka Fidzille kuudestaan."

Jep. Ihan normaali perhejuttu. Mekin käydään aina Fidzillä koko perhe.

Onko tullut mieleen, että se on ehkä heille sitten normi perhejuttu, matkustaminen. Kaikkien arki ja elämä kun ei ole samanlaista ja se on hyvä se.

Vierailija

Jep, juuri näin. Kyllä ihan tavan talliainenkin pääsee lomailemaan Fidzille niin halutessaan. Ja onhan se toki vähän lähempänä Kaliforniaa kuin Suomea.. Toivottavasti keskustelupalstat eivät täyttyisi kateellisten ilkeistä kommenteista tämän lehtijutun johdosta. Sirpa näyttää todella hehkeältä ja onnelliselta kuvissa ja hyvin on Teemukin karismansa säilyttänyt. Olisi hienoa näyttää, että me osaamme olla ylpeitä toisten menestyksestä ja toivotaan Selänteille mitä mainiointa jatkoa!

Vierailija

Minä olen oppinut vähän karsastamaan näitä parisuhdehaastatteluja, joissa hehkutetaan kuinka ollaan onnellisia ja kuinka on hyvää seksiä. Olen huomannut, että ei mene kauaakaan, kun lööpit kirkuvat eroa. En ylipäänsä ymmärrä, miksi omaa seksielämäänsä pitää lehdissä selvittää ja todistella; eikö ukkomiehelle ja -naiselle riitä, että itse tietää?

Selänteen perheelle toki toivon onnea jatkossakin :)

Vierailija
Vierailija

Vitsi toi Teemu on hottis!

Kyllä, koska on "the Teemu". Veikkaanpa, että jos olisi työtön putkimies Simpeleeltä, ei taitaisi ollakaan ihan niin hot..?

Vierailija
Vierailija

Jep, juuri näin. Kyllä ihan tavan talliainenkin pääsee lomailemaan Fidzille niin halutessaan. Ja onhan se toki vähän lähempänä Kaliforniaa kuin Suomea.. Toivottavasti keskustelupalstat eivät täyttyisi kateellisten ilkeistä kommenteista tämän lehtijutun johdosta. Sirpa näyttää todella hehkeältä ja onnelliselta kuvissa ja hyvin on Teemukin karismansa säilyttänyt. Olisi hienoa näyttää, että me osaamme olla ylpeitä toisten menestyksestä ja toivotaan Selänteille mitä mainiointa jatkoa!

...ja kateuskortti on heitetty, hyvä Suomi! Itse toivon, että jokaista artikkelia kommentoidaan mahdollisimman eri näkökulmista ja paljon. Muuten nämä keskustelualueet ovat hyödyttömiä.

Minua ei niin Selänteiden tai muidenkaan seksielämä kiinnosta enkä olisi halunnut siitä lukea. Tulee mieleen Vilkkumaan Maijan biisi Ärsyttävä tapa. Tässä sen sanoitukset:

http://songmeanings.com/songs/view/3530822107858525845/

Vierailija

Kyllähän siitä muusta aika suoraankin tässä vihjataan; Sirpa sanoo että loukkaavia asioita on tapahtunut...jaksan äimistellä vuodesta toiseen miten paljon mammona tai joku muu sellainen korvaa mielipahaa ja nöyryytystä? Voiko loputtomiin ottaa iskuja vyön alle, "hyvän seksin" ym. vastaavan takia. Eikö kunnioitus, rakkaimman ihmisen suojelu kuitenkin pitäisi olla aviomiehen pyrkimyksissä korkeimmilla sijoilla..?

Vierailija

Toivottavasti tästä onnesta edes puolet on totta. Hyvin toisenlaistakin tarinaa heistä ikävä kyllä kuulee.

Vierailija

Ehkäpä Selänteet tarkoittivat, että kaikille pariskunnille tulee ennemmin tai myöhemmin vaikeuksia. Että jos ja kun niitä tulee, niin he ovat päättäneet selvitä niistä yhdessä eivätkä luovuttaa heti ensimmäisen vastoinkäymisen tullen. Kyse ei välttämättä ole mistään vakavasta asiasta vaan sellaisista, joita sattuu käytännössä kaikille, jotka elävät pitkissä parisuhteissa. Heidän elämäntapansa on tietenkin tosi erilainen kuin monen "tavisperheen", mutta epäilemättä heidänkin arjessaan riittää haasteita (vaikkei taloudellisia huolia olekaan). Toivottavasti he ovat noin onnellisia kuin lehtijutussa annetaan ymmärtää. 

Ja mitä tulee seksiin, niin siinä ei ole mitään vikaa, että Teemu asian mainitsi. Hienoahan se on, että aviossa on oltu iät ja ajat ja silti oma vaimo yhä viehättää. Eikä siinäkään ole mitään pahaa vinkata hienovaraisesti, että miehen ja vaimon väliselle suhteelle pitää antaa aikaa vaikkapa viemällä välillä lapset hoitoon. Monet kun eivät tajua sitä, että parisuhdetta pitää hoitaa. Sen sijaan toimittajan ois kannattanut miettiä, pitääko sana seksi kirjoittaa tän jutun yhteyteen peräti kolme kertaa. Nythän tän pariskunnan seksiä hehkutetaan sekä lehden kannessa, väliotsikossa että varsinaisessa jutussa. Kaikkihan me aikuiset tiedetään, että avioliitoissa harrastetaan seksiä, mutta ehkäpä sitä ei näin moneen kertaan tarvi alleviivata. Ainakin mulle jäi tästä jutusta päällimmäisenä mieleen seksi.

Kaikkea hyvää Selänteille!

Vierailija

Joo mäkin ajattelin, että ehkei ne Selänteet siitä seksistä oo koko ajan jauhaneet, vaan toimittajan mielestä se oli taas jälleen jutun pointti - niinkuin Me Naisissa nykyään aina. 

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat