Kommentit (6)

Vierailija

En oo ikinä kokenu suurempaa myötähäpeää kuin silloin, kun luin ensimmäisen kerran rakkauskoutsin blogia! Vieläkää en oo ihan varma onko tää vaa joku huono läppä?

Vierailija

Millä elämänkokemuksella 24-vuotias jakelee noita neuvoja? Voi olla ihan hyvät tarkoitukset, mutta voi jestas sentään miten metsään voi mennä.

Vierailija

Minun mielestäni hyviävastauksia miesnäkökulmasta, koska tosi usein tulee mietittyä "mitä miesten päässä oikein liikkuu?".Ja naisia sanotaan epäloogisiksi...

Vierailija

Just tollasia hienovaraisia vinkkejä kuin katsekontakti ja kevyt hipaisu mies baarissa kaipaa. Ne ei voi mennä mieheltä ohi, hän tarttuu syöttiin ja vie sinut vihille. Toimii 100% joka kerta.

Vierailija

Poikapoika. Jätetääs se koutsaaminen niille, jotka on joskus jotain nähnytkin. Ihan vakavasti, kyllä minä ymmärrän tämän hauskaksi kevennykseksi. Silti, coaching, on se sitten yritystoimintaan tai henkilökohtaiseen elämään liittyvää, on ihan oikeaa tekemistä. Sääli, kun tällaiset Tony-koutsit saa sen näyttämään täydeltä huijaukselta.

Voisitte ottaa palstoillenne Pirre-lakinaisen, joka keittiönpöydän takaa antaa juridisia neuvoja vaikkapa avioerotilanteisiin. Miksi ei? Ei toimi vai? Miten niin joku haastaa oikeuteen?

Vierailija

Moro Sele!

Kävin kerran mun bileissä, kysyit multa oonko paikan emäntä (olen mies), vittuilit mun frendille, liukenit paikalta ilman naista, eikä sua oo sen jälkeen näkynyt.

Missä sä olet? Mikset oo käyny enää meiän illanistujaisissa? Ootko niin hieno koutsi ettei sul oo aikaa normaaleille ihmisille?

Silloin seurasit Maken jalanjälkiä ja kuolasit sen lihaksia, ootko jo yhtä pihvissä? Voisitko jo opettaa muakin puhumaan tytöille ja käymään salilla? Soitellaan <3

Ystävällisin terveisin

Tän kämpän emäntä

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat