Kommentit (12)

Vierailija

salkkareita sentään katsotaan ja paljon, vuosienkin jälkeen. tätä vaikeaselkoista tuubaa ei montaa jaksoa enää nähdä , turha sillä on pilata parasta ohjelmapaikkaa. kohta tulee tilalle joku muu ohjelma

Vierailija

Tällä ohjelmapaikalla 189t katsojaa ei ole floppi,ja Moni joka katsoo tämän sijaan töllöstä Mustat Lesket ,katsoo tämän sitten netistä.

Jenni - Me Naiset
Seuraa 
Liittynyt6.8.2013

Hei Vierailija, siihen nähden, että ohjelman katsojatavoitteeksi on asetettu yli 350 000 katsojaa, on 189 000 kyllä melko huono luku. Kuten Kristiina Werner-Autio Hesarillekin jo totesi, sarjalle tosiaan odotetaan useampia katsojia sitten uusintakierroksilla ja Katsomon kautta.

Vierailija

miksi kaikki samantapaiset ohjelma tulee samaan aikaan eri kanavilta (koskee myös muita ohjelmia kuten pe-illan Voice of Finland ja Tuubi), jos tämä esitettäisiin sellaisena ajankohtana jolloin ei yleensä tule mitään katsottavaa (esim. la-iltana klo 10 jälkeen) niin uskoisin katsojalukujen olevan toista luokkaa. Nymfit tulee katsottua netistä sillä Mustat lesket katson suorana ja Satuhäät myös netistä tai tallennettuna.

Vierailija

Miksi Mustat Lesket ja Nymfit näytetään samana päivänä samaan kellon aikaan? Uskon, että kiinnostusta olisi, jos esitysaika olisi eri. Itse aloin katsomaan Mustia Leskiä ja jäin heti koukkuun. Se alkoi kuitenkin aikaisemmin kuin Nymfit, enkä viitsinyt enää kahden jakson jälkeen vaihtaa kanavaa, vaan katson Nymfit Katsomosta, silloin kun ehdin ja koska itselleni sopii.

Vierailija
Vierailija

Miten voi flopata kun 2 jaksoa vasta esitetty??

Tykkäsin ihan hirveesti, en malta odottaa seuraavia jaksoja!

Ihmettelen myös miten ohjelmaa voi kutsua flopiksi kahden jakson jälkeen?? Itse en pysty maananataisin katsomaan mutta katson sunnuntaisin kun tulee uusintana. Ei nyt parasta antia mut ei nyt ihan floppikaan.

Vierailija
Vierailija

Miten voi flopata kun 2 jaksoa vasta esitetty??

Tykkäsin ihan hirveesti, en malta odottaa seuraavia jaksoja!

Upea uusi Kaunotar ja Hirviö tulossa katso upea esittely suomitekstit on!

Vierailija

Jaksoin muutaman jakson katsoa kokonaan loppuun. Sen jälkeen lähinnä hypin jaksot eteenpäin. Aika monet ideat oli pöllitty suoraan True Blood -sarjasta. Nymfit olikin lähinnä eurokopio siitä. Olin siksi pettynyt. Itseäni häiritsi sarjassa se, miten tasaisesti kaikesta puhuttiin eli tunnetta ei juuri oltu saatu pumpattua hahmoihin mukaan. Näytteleminen tuntuikin siksi epäaidolta ja kököltä.

Vierailija

Sarjan katsojalukujen romahtamiseen varmasti syynä ohjelmapaikka ja ennakkoluulot. Parempi ohjelmapaikka olisi varmasti tuonut jatkossa enemmän katsojia. Ohjelma myös rankattiin vain ekan jakson perusteella. Kaikissa draamasarjoissa ensimmäinen jakso on aina vähän sekava, mutta siitä se vaan aina paranee!

Itse olen aivan koukussa Nymfit-sarjaan, pidän näyttelijöistä, teemasta ja tyylistä. Tälläistä Suomessa ei ole ennen tehty ja onhan tämä nyt paljon parempaa kuin shaisse-Salkkarit jossa ei ole mitään järkeä. Sara Soulie on lupaava näyttelijän alku. Rakastan sarjaa ja todellakin toivon uutta kautta!! Nyt KAIKKI katsomaan Nymfejä ja lumoutumaan!!:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat