Kommentit (5)

Vierailija

Paljon Onnea Vilja Elämääsi ja on Mahtavaa että Olet Löytänyt Ihmisen jota Rakastat.

Huolehtikaa Toisistanne!

Terveisin Ihailijasi

Vierailija

Onneksi olkoon Vilja. Kun näin sinut maajussille morsiammen ensimmäisessä

jaksossa,niin kolahdit heti. Minusta tuli maajussille morsian-ohjelman katsoja

pitkän tauon jälkeen sinun ansiostasi. Sinun kasvosi ja iloisuutesi teki hyvää jälkeä

sieluuni. Ahkeruus ei ole minun hyveitäni,niin se oli yksi syy miksen sinulle kirjettä

lähettänyt. Koska olen Keski-Suomesta,niin meidän välillä olisi ollut myös kielimuuri.

Mun ois varm pitänt ost turku-keski-suomi-turku-sanakirja het alkku.

Terveisin Arska

Vierailija

Musta on hienoa ja lohdullistakin lukea, että tällainen varsin aidon ja rehdin oloinen nainen on näin kovasti miesten mieleen. En seurannut maajusseja muuta kuin pätkän, jossa Vilja hyvästeli kaksi maajussia ja päätti lähteä yhden kanssa Lappiin. Se, että kaikilla jusseilla oli Viljasta pelkästään positiivista sanottavaa kertoo kyllä jotain naisen sosiaalisista taidoista.

Vierailija

Hyvä että on sieltä läheltä ja molemmilla omat tilat!Muuten tulisi varmaan vaikeuksia,kun kapunkilaispoika tulisi vain rengiksi eikä mitään muuta yhteistä kuin seurustelu.Pelkkä renkinä olo ei kanna kauaksi ja voi huonossa tapauksessa päättyä rengille huonosti myös!Laittaa ja rakentaa paikat emännälle kuntoon tilalla,emäntä kyllästyy ja sanoo moro rengille!!Sitten ei välttämättä uutta renkiä enää tarvita talossa!!Rengille ei jää kuin känsäset kädet ja paha mieli!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat