Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Miten niin miehet pyörittää ja naiset on polvillaan? Nuo naisethan tässä on vahvoilla, saavat jonkun hölmön maksumiehekseen, eikä tarvitse tehdä mitään mitä ei tekisi joka tapauksessa jonkun muun kanssa hyötymättä siitä rahallisesti.

Vierailija

Heti artikkelissa kuvattuihin miehiin liitettiin negatiivisia adjektiiveja, kuten lipevä, itseään myyviin naisiin sen sijaan suhtauduttiin suurella ymmärryksellä ja jopa ihaillen.

Vierailija

Kyllä väitän että tuollainen rikas ulkomaalainen sugar daddy kaataa kenet tahansa naisen täällä pohjoisessa. Haastakaas tämä väite perusteluin.

Vierailija

Toi avioeron todennäköisyys on niin julma täällä Suomessa, että on vähintäänkin herkullinen ajatus viettää lupsakkaa poikamieselämää ulkomaalailla nuorten kauniiden tyttöjen kainalossa hamaan loppuun asti.

Vierailija

Eiköhän tuossa ole olennaisinta se, että molemmat osapuolet tietävät tarkalleen mitä ovat tekemässä ja näinollen ei synny turhia oletuksia ja pettymyksiä.

Vierailija

Taisin juuri oksentaa suuhuni. Mieluummin raadan töissä kuin tuollaisen sotanorsun alla. Hyi helvetti mikä ilmiö! Käytetään köyhiä naisia hyväksi parilla sadalla dollarilla per kerta. Tuskin nuo sugar daddyt ovat alttarille asti näitä naisia viemässä. Tarkoitus on saada seksiä halvalla.

Vierailija
Vierailija

Kyllä väitän että tuollainen rikas ulkomaalainen sugar daddy kaataa kenet tahansa naisen täällä pohjoisessa. Haastakaas tämä väite perusteluin.

Haaste vastaanotettu. Itse olen elävä todiste siitä että ei noihin kaikki lankea koska sugardaddyjä on ollut mulle tarjolla mutta kun eivät ole miellyttäneet ihmisinä/ulkoisesti eivät ole kelvanneet. Toisaalta mulla aina ollut omaakin rahaa joten tilanne ois voinut olla eri jos ois ollut "pakko".

Vierailija

Että oikein "namupappa", kas kun ei namusetä... Sellaiseksikin noita 70-vuotiaita papparaisia voisi kutsua, kun vokottelevat nuoria tyttösiä, YÖÖKS!

Ei noiden likkojen ainakaan kannata haaveilla esim. lapsen hankkimisesta vanhan ukon kanssa, ennen kuin ukko potkaisee tyhjää: juurihan on tutkittu, että vanhojen isien lapset ovat esim. älyllisesti vähemmän lahjakkaita, kuin nuorten isien lapset.

katar
Seuraa 
Liittynyt3.1.2014

Molemmista tulee itselle lähinnä äklötys; että mies on valmis maksamaan, jotta saa nuoren naisen itselleen ja että nainen on toisen kanssa vain rahan kanssa. Yäk. Tosin, näkee noita Suomessakin toisin päin, mies suomalainen ja vaimo thaimaalainen ja ikäeroa +20 vuotta. Onnea vaan sinnekin juu... Tosirakkaudesta tässä ei ole kyse, kuhan raha vaihtaa omistajaa. Mikäs siinä, jos itse tykkää ja on tilanteeseen tyytyväinen. Luulisi tosin, että mies haluaisi naisen, joka haluaa hänet itsensä takia, eikä rahapussin sisällön vuoksi.

Vierailija

Kyllä miehet pyörittää, koska näissä bileissä naiset kilpailegvat miehistä, ei välttämättä päin vastoin. Naiset saavat todennäköisesti sen suuruisia rahoja, joilla ei ole kyseisille miehille suurta merkitystä, vaikka ne naisille isoja rahoja saattavat ollakin.

Vierailija

Muka rahapulassa olevat naisparat vs. limaiset vanhat äijät. Joopa joo, eihän se ole limaista että myy itseään rahasta. Vähälläkin tulee toimeen mutta ehkäpä joillekin on mahdotonta ymmärtää miten voisi pärjätä ilman glamourillallisia ja timanttikoruja.

Vierailija
katar

Molemmista tulee itselle lähinnä äklötys; että mies on valmis maksamaan, jotta saa nuoren naisen itselleen ja että nainen on toisen kanssa vain rahan kanssa. Yäk. Tosin, näkee noita Suomessakin toisin päin, mies suomalainen ja vaimo thaimaalainen ja ikäeroa +20 vuotta. Onnea vaan sinnekin juu... Tosirakkaudesta tässä ei ole kyse, kuhan raha vaihtaa omistajaa. Mikäs siinä, jos itse tykkää ja on tilanteeseen tyytyväinen. Luulisi tosin, että mies haluaisi naisen, joka haluaa hänet itsensä takia, eikä rahapussin sisällön vuoksi.

Ne suomalaismiehet ja thainaiset, aivan samalla tavalla kuin suomalaisnaiset ja turkkilaismiehet, ovat naimisissa tai vähintään suhteessa keskenään. Hieman eri asia kuin itsensä myyminen illaksi kerrallaan eniten tarjoavalle.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat