Kommentit (6)

Vierailija

Tätä samaa ateriasettiä on nyt pian toitotettu kait 20 vuotta. Mikä tekee siitä erikoisemman kun esittelijä vaihtuu? Ei mikään!

Vierailija

Juu se on tosi hyvä saada heti aamusta verensokeri heittelemään vuoristorataa. Niin voi sitten päivän tuntea nälkää, kiukkua ja makeanhimoa. 

Se että se sopii jollekin (terveille, paljon treenaaville) ei tarkoita sitä että se sopisi kaikille. 

Vierailija

Kaurapuuro ei nosta verensokeria nopeasti, siinä itsessään on paljon proteiinia. Kannattaa tehdä kaurapuuro 50/50 hiutaleista ja leseistä ja löysää. Sitten lisää kulhoon puuron sekaan 2rkl Valo mustikka-pellavaa, marjoja ja raejuustoa. Sillä pärjäät monta tuntia.

Soijaa

Minulle sopii ruispuuro. Maitotuotteet ei niinkään, joten soijajokurtti on hyvä vaihtoehto. Sekaan laitan siemeniä, manteleita, ja toisinaan kookoshiutaleita antamaan makua ja korvaamaan sokereita. 

Vierivä kivi ei sammaloidu

Viimeinkin Jutta herättelee "veteläksi lössykäksi", lihovaa kansaa. Itse olen syönyt kymmeniä vuosia terveellisesti ja liikuntaa/monta sortimenttia. Liiat lihat ei ole koskaan mukanani viihtyneet. Sokerin hylkäsin 10v sitten/myös makeutusaineet. Silti ihan makeaa, eläkeläisen liikunnallista elämää elelen.

Mukaani jokapäiväiseksi kavereiksi eksyneitä sairauksia kestäen. Ikääkin omiksi

tarpeiksi. Kaunista kesää ja lämmintä juhannusta kaikille, ihon väristä riippumatta!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat