Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Minulla ja miehelläni on ikäeroa 11v ja tämä ikäero tuntuu olevan ongelma muutamalle muulle, mutta ei meille itsellemme. Todella upeaa että rakastetaan ja nautitaan elämästä. Ja todellakin voi se ero tulla sen saman ikäisen tai vanhemmankin kanssa. Tämä on vain elämää jota elämme kerran. 

Onnea molemmille!

Vierailija

Muijahan on hölmö. Tottakai voi rakastua, mutta mahdollisuudet pettämiseen on pienemmät, koska se nuorempi muija tuskin haksahtuisi putkimieheen.

Mulla oli itseäni vanhempi eukko, kaikki meni muuten hyvin mutta suhteen pilasi muijan "vanheneminen", ymmärtämättömyys järkiperäisiin teknisiin asioihin ja "ystäväpiiriinsä" suhtautuminen minuun.

Vierailija

Hyvä Susanna! Enemmän näitä esimerkkejä. Olen itse 40-vuotias ja monet samanikäiset ja hieman vanhemmat miehet ovat harmillisesti jo melko 'ukkoontuneita'. Jännä juttu että omanikäiset naiset ovat usein nuorekkampia ja huolitellumpia kuin samanikäiset miehet, joten ei ihme että nuorempi seura kiinnostaa.

Vierailija
Vierailija

Hyvä Susanna! Enemmän näitä esimerkkejä. Olen itse 40-vuotias ja monet samanikäiset ja hieman vanhemmat miehet ovat harmillisesti jo melko 'ukkoontuneita'. Jännä juttu että omanikäiset naiset ovat usein nuorekkampia ja huolitellumpia kuin samanikäiset miehet, joten ei ihme että nuorempi seura kiinnostaa.

Sitä en kyllä käsitä, miksi nuoria kiinnostaa vanhempi kumppani (kröhöm: rahat). Hyvännäköinen mies tuo Ronnie ja saisi varmasti nätimmän ja nuoremman naisen. Enkä oikeastaan yhtään epäile etteikö hän hetken Susannan kanssa kotia leikittyään vaihtaisi oman ikäiseen naiseen. Kyllähän tuollaisen nuoruudenhairahduksen ymmärtää, mutta elämä tarjoaa vielä mielenkiintoisia kokemuksia muiden nuorten kanssa.

Enkä muuten ole keski-ikäinen mies, vaan kolmeakymppiä lähestyvä nainen.

Vierailija

Mie luulen että tuossa on ihan omasta  päästä kyse tuskin kukaan enää nykyään kiinnittää huomiota ikäeroon!Jos natsaa muuten mitä se kenellekään kuuluu mitä tekee!

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Sitä en kyllä käsitä, miksi nuoria kiinnostaa vanhempi kumppani (kröhöm: rahat). Hyvännäköinen mies tuo Ronnie ja saisi varmasti nätimmän ja nuoremman naisen. Enkä oikeastaan yhtään epäile etteikö hän hetken Susannan kanssa kotia leikittyään vaihtaisi oman ikäiseen naiseen. Kyllähän tuollaisen nuoruudenhairahduksen ymmärtää, mutta elämä tarjoaa vielä mielenkiintoisia kokemuksia muiden nuorten kanssa.

Enkä muuten ole keski-ikäinen mies, vaan kolmeakymppiä lähestyvä nainen.

No moni 25-30-vuotias nainen kyllä voi helposti hävitä Susannalle ulkonäössä...luonnehan sitten ei katso ikää, joten en kyllä ihan ymmärrä mistä kenkä puristaa?

Vierailija

Jos teidän lehden kansikuvissa rupee olemaan jotain Viidakontähtösiä ja noita turhia julkkiksia niin aivan varmasti ostan toisen naistenlehtien jatkossa. Penttilä on entinen luokkakaverini eikä todellakaan ole 40 vuotias vaan pikkasen yli. Hyi hävetkää.

Vierailija

Jännä ettei kukaan povaa esim. presidenttiparimme avioliiton päättymistä, mutta heti kun nainen on vanhempi ajatellaan heti ettei suhde voi kestää pitkään...hohhoijaa.

Vierailija
Vierailija

Jos teidän lehden kansikuvissa rupee olemaan jotain Viidakontähtösiä ja noita turhia julkkiksia niin aivan varmasti ostan toisen naistenlehtien jatkossa. Penttilä on entinen luokkakaverini eikä todellakaan ole 40 vuotias vaan pikkasen yli. Hyi hävetkää.

Minä taas lehden lukijana haluan että esillä nimenomaan on erilaisia ihmisprofiileja, eikä ainoastaan siihen yhteen ja samaan yleisprofiiliin sopivia (usein jopa hieman värittömiä) hissukoita. Eli älä puhu kaikkien puolesta!

Vierailija
Vierailija

Jännä ettei kukaan povaa esim. presidenttiparimme avioliiton päättymistä, mutta heti kun nainen on vanhempi ajatellaan heti ettei suhde voi kestää pitkään...hohhoijaa.

Jännä kun tässä ei puhuttu presidenttiparista, niin Jennin ja Saulin liitto ei siksi ole noussut esiin. Voin kyllä ennustaa ettei vanhan miehen ja nuoren naisen liitolla on ihan yhtä suuri mahdollisuus kariutua kuin päinvastaisella parilla.

Vierailija

Ikäeroa enemmän kiinnitin huomion Susannan outoon konservatiisivuuteen aloitteiden teon suhteen  - kai nyt yli 40-vuotias nainen voi ihan yhtä hyvin tehdä aloitteen kuin odottaa passiivisena, että mies pommittaa.

Hieman myös kyynisenä ajattelen, että 23-vuotias mies (niin kuin samanikäinen nainenkin) tulee muuttumaan ja muuttamaan mieltään vielä monta kertaa. Ja se kyllä heijastuu parisuhteisiikin. Silti kaikkea hyvää, on komea mies!

Vierailija

Miettikääs minkälainen kakkamyrsky siitä tulisi jos joku 40 vuotias mies sanoisi että omanikäiset naiset ei kiinnostaisi vaan haluaa seurustella 23 vuotiaan naisen kanssa.

Sitä mä myös mietin että on miehillä keski-ikä eri aikaan kuin naisilla? Onko mies keski-ikäinen 40 vuotiaana, mutta nainen ei?

Kaikkea hyvää vaan Ronnielle ja Susannalle. Rakkaus ei ikää katso.

Vierailija
Vierailija

Sinä "kolmeakymppiä lähestyvä nainen": ikävää, että olet jo tuossa iässä noin katkera ja omaan elämääsi pettynyt :(

Itse asiassa olen onnellisessa parisuhteessa enkä ole katkera mistään, mutta kiitos nyt tästäkin luonneanalyysistä. Asioista voi olla montaa mieltä ja sen takia tämäkin kommenttipalsta on olemassa. Jos antaa naistenlehteen haastattelun, niin kyllä lukijat saavat sitä kommentoida. En usko, että Susannan ja Ronnien suhde kestää, voin toki olla väärässä. Monesti nuorten täytyy tehdä omat mokat ja elää se nuoruus, yleensä nuorten kanssa. Ronniella on paljon koettavaa, eikä keski-ikäisen kumppanin mukana roikkuminen välttämättä anna tilaa kasvaa.  Minua näin suuret ikäerot ällöttävät oli sitten kyseessä nuori nainen ja vanha mies kombo tai päinvastoin. Oikeasti katsottuani lehden kantta pikaisesti ajattelin, että onpa Susannalla hyvännäköinen poika.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat