Lyhyesti rinnoista

Vierailija

19v/165cm/58kg kuppikoko 75B, rinnat kartion muotoiset ja nännit/nännipiha aivan valtavat.. kehityksen puute vai pysyvästi tämmöset? :(

Kommentit (5)

Vierailija

Kyllä ne nännit pysyvät sellaisina aina. Rinnan muoto toki muuttuu kun lihoo/laihtuu/imettää mutta nännit on sellaiset kun luoja on luonut. Saattavat vielä iän myötä laajentua/levitä. Miehet tykkää isoista nänneistä, älä huoli.

Vierailija

Mulla oli nuorena juurikin tuollaiset joita kuvailit, enkä tykännyt niistä. Lasten saamisen ja painon vaihtelun myötä nykyään on d-kuppi ja isohkot tissit joihin ne isot nänninpihatkin istuu tosi hyvin. Nyt vasta aikuisena olen kuullut, että juuri tuollaiset nuoret rinnat kuin sinulla on tosi kuumat miesten mielestä, vaikka ovatkin kartiomallia ja iso nännipihaiset. Miehet tykkää rinnoista kuin rinnoista, muut asiat ratkaisee enmmän. Esim. miten nainen itse hyväksyy itsensä, miehet on hulluina naiseen joka on sinut itsensä kanssa eikä valita turhista.

Mtf nainen
Seuraa 
Liittynyt14.3.2014

itselläni taas on ongelmana liian pienet nännit sekä nännipihat.

Muuten olen rintoihini suhteellisen tyytyväinen.

pari kuppikokoa isommat tietenkin voisivat olla (nykyiset liivit 80B)

Vierailija

Kyseessä saattaa olla myös se tietynlainen syndrooma, jonka nimeä en juuri nyt saa millään päähäni, mutta jossa rinnat ovat kuin isot nännipihat. Sen nimi löytyy nopealla googlaamisella, kunhan vain osaa etsiä, mutta mikäli rintasi epäilyttävät, käy lääkärin paikkeilla joka ohjaa sinut taas eteen päin ja antaa paremmat tuomiot ja ohjeet kuin me täällä palstalla.

Vierailija

Rintoja on yhtä monen näköisiä ja kokoisia kuin on naisiakin. Joillakin on isot nännit ja/tai rinnat, joillakin pienet. Myös rinnan muotoja on runsaasti erilaisia. Koko ja muoto todellakin vaihtelevat yleensä koko elämän ajan suurestikin. Joillakin on ns. putkimaiset eli tubulaariset rinnat, joissa nänninpiha työntyy putkimaisena esiin ja varsinaista muuta rintaa on vain vähän. Tämä ei haittaa rinnan toimintaa seksuaalisuuden/imetyksen tms. saralla, mutta jos asia kovasti häiritsee, rintoja joskus korjaillaan esteettisellä kirurgialla. Kyseessä on kuitenkin leikkaus, jossa on aina omat riskinsä ja jota kannattaa harkita tarkoin.

Jos omien rintojen ulkomuoto mietityttää, kannattaa lukaista hiljattain ilmestynyt kirja "Rinnat - kaikki mitä niistä tulee tietää". Siihen on esimerkiksi kuvattu 86 paria tavallisia suomalaisia rintoja, ja kaiken näköisiä löytyy!:) Kirja sisältää myös paljon tietoa rintojen ominaisuuksista, ulkonäöstä, koosta, kehityksestä, kirurgiasta jne. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat