Kommentit (4)

Vierailija

Minna Parikka, jos näet tämän niin lähetä Tiinalle nuo 295:n euron kengät! Hän varmasti osaisi arvostaa niitä ja olisihan se myös hyvää mainosta sinulle. :)

Vierailija

"Suomalaisten keskimääräinen palkka on kuukaudessa reilut 3 000 euroa, verojen jälkeen noin kaksi tonnia." Itselläni on Tiinan kanssa samaa luokkaa tulot, lukio ja ammatillinen koulutus takana. Ei korkea koulutus takaa töitä, itse haluaisin lähteä vielä opiskelemaan, tosin en lääkäriksi enkä juristiksi eikä työllistyminen sittenkään ole varmaa. Vaikka keskimäärin suomalainen tienaakin tuon 3000 euroa/kk, osa-aikaiset työsuhteet ja pienipalkkaiset työt ovat kasvaneet, moni työssäkäyvä joutuu elämään 1000 euron kuukausituloilla.

Vierailija

Olen hyvätuloinen, en käytä alkoholia, en syö ravintoloissa, en meikkaa, ostan perusvaatteeni Tarjoustalosta, enkä osta juuri mitään kotiini uutena, vaan käyn kirpputoreilla. En ole koskaan kokenut, että minulta puuttuisi mitään, ja minusta on pöyristyttävää, että vähätuloiset pistävät rahaa palamaan kaikkeen turhaan, ja selittävät, kuinka muka pienillä tuloilla mukamas ei pärjää.

Olen oppinut sen, että eniten ulkonäköön panostavat ihmiset ovat niitä sossun luukullä kävijöitä, kädestä suuhun eläjiä, koska ainoastaan heillä on tarve törsätä rahaa tyhjänpäiväisiin asioihin. Parempituloiset viis veisaavat ulkonäöstä tai vaatteista.

Kädestä suuhun

Vierailija kirjoitti:

Olen hyvätuloinen, en käytä alkoholia, en syö ravintoloissa, en meikkaa, ostan perusvaatteeni Tarjoustalosta, enkä osta juuri mitään kotiini uutena, vaan käyn kirpputoreilla. En ole koskaan kokenut, että minulta puuttuisi mitään, ja minusta on pöyristyttävää, että vähätuloiset pistävät rahaa palamaan kaikkeen turhaan, ja selittävät, kuinka muka pienillä tuloilla mukamas ei pärjää.

Olen oppinut sen, että eniten ulkonäköön panostavat ihmiset ovat niitä sossun luukullä kävijöitä, kädestä suuhun eläjiä, koska ainoastaan heillä on tarve törsätä rahaa tyhjänpäiväisiin asioihin. Parempituloiset viis veisaavat ulkonäöstä tai vaatteista.

Samaa voisin itsekin kirjoittaa. Tosin olen pienituloinen, ansiosidonnaisella päivärahalla.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat