Kommentit (6)

Vierailija

Mä en jaksa enää kattoo tätä, niin huonosti näytelty "reality". Tarinat ihan mielenkiintoisia ja olkoon kuinka tosia vaan mut kyl se tökkii kun palkatut näyttelijät esittää, ei tunnu omissa silmissäni aidolta.

Vierailija

Kahta ensimmäistä jaksoa katsoessani luulin, että hahmot olisivat oikeita. Äh, kuinka naiivi taas olinkaan. Viime jaksossa, jossa äidin rakastajatar (ohjelman mukaan 41 v) oli nuoremman näköinen kuin perheen teinitytär, aloin vasta pohtimaan sarjan todellista luonnetta. Tietenkin hahmot ovat vain näyttelijöitä. Plaah, taas yksi tavallaan täysin feikki sarja muiden joukossa, vaikka torinat olisivatkin tosia. Vähän petetty olo. Vasta viikko sitten mietin, että miten ihmiset ovat suostuneet kuvattaviksi moiseen ohjelmaan. Naiivi on aina naiivi....

Vierailija
Vierailija

No elä sitten kato! Pakkoko se on aina tulla tänne palstoille itkemään. vaiha vaan suoraan kanavaa.

Hitsi mä oon käsittänyt nää kommenttipalstat vissiin ihan väärin :) oon aina luullut että tänne saa kaikki tulla "itkemään" oman pielipiteensä asiasta mut kiitti kun valistit että asia ei näin olekaan ;)

Vierailija

En ymmärrä tuota näyttelijöiden haukkumista. Tässä lesbojaksossa varsinkaan ei ollut huonoa näyttelemistä, vaan olivat luontevia kaikki. Käsikirjoitus on vähän kökkö mutta ei se kyllä näyttelijöiden vika ole. Tuntuu suurimmalla osalla olevan se ongelma, ettei osata erottaa osa-alueita toisistaan, vaan pannaan huonosta käsikirjoituksesta ja leikkauksesta johtuva kökköys heti esiintyjien syyksi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat