Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

Merkillistä, miten lehdet ovst ruvenneet käyttämään tästä Lampelasta määrettä "huippujuristi". Mihin se mahtaa perustua? Huipputyrkky on kyllä, mitä julkisuuteen tulee.

Vierailija

Mies on aivan käsittämättömän täynnä itseään ja omaa ihanuuttaan.

Lehden haastattelussa hän sanoi jotenkin niin, että meitä enkeli-ihmisiä ei ole paljon.

Lampela ainakin on kaukana enkelistä - tuon haastattelun perusteella hänestä saa kuvan hyvin pinnallisesta ihmisestä. 

Vierailija

Haastattelu antaa kuvan ihmisestä joka on tehnyt kulissina lapset ns äitihahmon kanssa ja pitänyt miehensä sukat pestyinä ja paidat silitettyinä, kun samaan aikaan mies on aktiivisesti etsinyt niitä vaaleita, hoikkia ja sulavalinjaisia naisia muualta... 

Ylimielinen ja itseään täynnä, sen kuvan HL itsestään antaa...

Vierailija

Heikki ei näytä tietävän, mikä enkeli edes on. Enkeli ei ole tästä maailmasta, joten aistillinen on täysin väärä adjektiivi kuvaamaan enkeleitä. 

Mut kiva että Heikki nyt kertoi kaikille, kuinka hyväsydäminen hän on, ettei jätä köyhää lastentarhanopettaja-exäänsä pulaan, vaan suostuu vaikka itse köyhtymään lastensa äidin pyyntöjen edessä ja tienaa sitten lisää, jos eukko on putsannut hänet täysin. Heikkiä ehkä ymmärrän, minkäs sitä itselleen mahtaa, mutta miten kukaan nainen on voinut tuollaisen kanssa elää?

Vierailija

Täsmälleen samat sanat! :O

Mutta vaan melkein sanattomaksi...vuosien varrella olen äimistellyt Lampelan julkisia sanomisia ja ajatellut että onko se vaan minä jonka mielestä hän on aika tavalla eri aallonpituudella kuin suurin osa muista ihmisistä ja että kuinka noin yksoikea ja huumorintajuton voi olla päässyt oikikseen ja jopa valmistunutkin!? Ja saanut korkean profiilin keissejä!? Tämän haastattelun jälkeen tuo mietelmäni olikin hyvin lievä.. Eipä oikein voi muuta todeta kuin että Oh my. Heikki on varmasti tarkistanutkin tekstin todeten että nappiin meni.

Mitä tämän kiusallisempaa voi olla vielä tulossa telkkuohjelmassaan??

Vierailija

Joo. Piti kommentoida, mut sanattomaksi vetää.

Vierailija

arvoiltaan omituinen,arvostaa pintaa ja rahaa.jatkuvasti tuo esiin omaisuuttaan ym.miksi pitää itseään enkelinä,ei murhaajien puolustaminen kovin enkelimäistä ole...

Vierailija

Onnea ja kaikkea hyvää rakastavaisille! Teidän rakkaus ei  ole minulta ainakaan mitään pois ;)

Ai Heikillä on mustalaistausta? Se on hienoa ja olisi kiva, jos Heikki toisi enemmän esiin tämmöistä taustaa. Niin moni mustalainen/puoliksi mustalainen mielellään opiskelisi, eläisi ja etenisi elämässään kuten "suomalaisetkin", mutta on jäänyt ikään kuin roolinsa vangiksi ja leimaa itse itseään yhteiskunnan ulkopuoliseksi, mikä ei ole totta. Heillä ole yleensä ole riittävästi uskoa omiin mahdollisuuksiinsa elää kuten unelmoivat. Toisaalta myös suvun paineet voivat lytistää näitä valmiiksi heikkoja unelmia. Siihen tarvitaan esikuvia ja tienraivaajia, jotka näyttävät ettei omaa elämää olekaan ennalta käsikirjoitettu, vaan siitä otetaan itse vastuuta ja rakennetaan itse juuri sellainen kuin halutaan.

Tsemppiä teille ja muillekin kommentoijille!

Vierailija

Haluaa asioida jutuissa,joissa taatusti pääsee näyttäytymään TV;ssä. Tosi tyrkky ja lähimmäisenrakkaus jää kauniisiin puheisiin, kun on asianajopalkkioiden kirjoitusten aika. Kalliiksi käy meille veronmaksajille. Mikä asennemaailma tämän päivän mieheksi...?!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat