Kommentit (4)

Vierailija

Näiden mainosten perusteella Me Naiset on tarkoitettu vain itsekeskeisille, pilalle hemmotelluille prinsessoille. Ja miksi mainossarjan nimi pitää olla "kun olet sillä tuulella"? Onko tarkoitus arvostella sitä kuinka naisten mielialat heilahtelevat kuin tuulenpuuskat?

Vierailija

Päätin juuri siirtyä Annan lukijaksi. 

Mikä on tämä mutristeleva kaksikymppinen pissis, jonka tärkein tehtävä on söpöstellä, hipelöidä sisustusroinaa ja kiemurrella kotona?  Me naiset emme ole tuollaisia. 

Lehdessä on myös ollut kulttuuria, älyllisiä haastatteluja, kiinnostavia ihmisiä - mutta näiden teinimuotilehtimainosten perusteella niitä ei enää ole. On kynsilakkoja. Kiitos tästä selvennyksestä, seuraava lehti jää ostamatta. 

Vierailija

Hienosti ohjatut mainokset ja kauniit kuvat. Eteerinen hömppätunnelma oli tavoitettu hyvin. Tuli kuitenkin mieleen, että onko tuossa nyt bloggaajan esikuva tai mallin elämä nostettu vähän liikaa keskiöön verrattuna tavallisen suomalaisen naisen elämään. Tuollaisia hömppähetkiä tietysti jokainen etsii hieman elämäänsä, mutta kyllä minut sai tilaamaan Me Naiset -lehden ihan se, että siinä on myös asiapitoisia artikkeleja ja mielenkiintoisia henkilöhaastatteluja (muistakin kuin naistenlehtien vakiokaurasta: Vappu Pimiä, Jaana Pelkonen, Sara La Fountain jne.).

Näistä mainoksista tuli enemmän Olivia, Trendi ja Costume mieleen, sillä minusta ne ovat muotimainoksia ja muita mainoksia täynnä ja juuri siksi ne ovat jääneet kauppaan - kukapa nyt mainoskatalogista haluaisi maksaa.

 

Jos viittä mainoskuvaa lähdettiin kuvaamaan, niin silloin viiden eri-ikäisen ja -taustaisen naisen elämää kuvaavat pätkät olisivat olleet jotenkin kuvaavammat.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat