Kommentit (13)

Vierailija

Ketä kiinnostaa jonku sinkkuus, sitäpaitsi yli 4 kymppinen ei ole sinkku vaan ns. vanhapiika/poika. Sitten, mikä ihme siinä on kun pitää liputtaa sitä lapsettomuuttaan, jos ei tee mukuloita niin ei tee ja ton ikäiseltä ei edes voi odottaa perheen perustamista, sen aika meni jo. Itse olen kyllä ylpeä omasta vanhemmuudesta, mutta ei tulis mieleenkään kysellä että miksi joku ei ole tehny mukuloita, tai muodostanut parisuhdetta, se on jokaisen oma asia.

Vierailija

Loistava juontaja ja taidokas puhuja, oli ilo seurata selostustasi kisoissa! 

Elämässä on muutakin kuin parisuhde ja lapset, tärkeintä tehdä sitä mikä tekee onnelliseksi ja antaa elämän viedä. Oleellista on, miten itse kokee elämänsä ja sen mielekkyyden. Mielipiteitä ja näkemyksiä on yhtä monta kuin on kulkijaakin. :)

Vierailija
Vierailija

Ketä kiinnostaa jonku sinkkuus, sitäpaitsi yli 4 kymppinen ei ole sinkku vaan ns. vanhapiika/poika. Sitten, mikä ihme siinä on kun pitää liputtaa sitä lapsettomuuttaan, jos ei tee mukuloita niin ei tee ja ton ikäiseltä ei edes voi odottaa perheen perustamista, sen aika meni jo. Itse olen kyllä ylpeä omasta vanhemmuudesta, mutta ei tulis mieleenkään kysellä että miksi joku ei ole tehny mukuloita, tai muodostanut parisuhdetta, se on jokaisen oma asia.

Voi sinä kaiken menettänyt, katkera äiti-ihminen! Vaikka sinun elämäsi tuntuukin olevan epätyydyttävää lastentekopäätöksesi vuoksi, ei sinun tarvitsisi levittää katkeruuttasi ihan noin voimakkaasti keskustelupalstalla.
Kyllä meitä monia kiinnostaa lehtijutut tyytyväisistä, lapsetomista sinkuista. On se kuitenkin poikkeava valinta tässä lapsiperheiden maassa.

Vierailija

Olen itsekin sinkku ja lapseton. Aika usein huomaan sen, että olen "friikki" siis toisten mielestä ja varsinkin työelämässä saan melko mielenkiintoisia katseita. Jos puhun lapsista tms. se ei olekaan suotavaa, koska enhän voi ymmärtää asiasta mitään, kun ei ole niitä lapsía. Näin se vaan on. Usein tulee vastaa kysymys; miksi et seurustele tai miksi sinulla ei ole lapsia. Elämä ei mene vain niin kuin " kaikilla muilla". Olisihan se mukava seurustella  tai olla naimissa rakastamansa ihmisen kanssa, olisihan se ollut mukava saada lapsia, mutta kun ei vain osunut kohdalleni.

Vierailija

Kiva, että kerrankin oli fiksu juttu aikuisesta, yksin elävästä naisesta. Elämä ei tosiaan aina mene niin kuin ehkä toivoisi, mutta kuten jutussakin todettiin, turha murehtia sitä mitä ei ole, vaan nauttia oman elämän hyvistä puolista, vaikka ei yhteiskunnan arvostaman mallin mukaan eläisikään. Parempi omin nokin kuin huonossa suhteessa.

Vierailija

Toivottavasti Laura palaa televisioon, sen osoitti olympialaiset jossa hän esiintyi kuin vanha tekijä kuten onkin (siis ei iältään) toivottavasti Yle puhuu hänet ympäri ja pian!!

Vierailija

Aivan ihana nainen. Olen jo pitkään ollut tykästynyt häneen! Pitäisiköhän tehdä jotakin. Vaikka on muutama vuosi ikäeroa:D Todella kaunis nainen. Tännään oli ihana kattua Lauraa Kärppien mestaruus juhlissa. David Kvetonin gameworn paita päällä.

Vierailija

Että voikin ärsyttää tommoset tekopyhät jotka luulee "kannustavansa" ja "nostattaa tunnelmaa". Olit HUONO JUONTAJA Kärppien juhlassa, äläkä enää juonna yhtään mitään, saatikka tule pohjoiseen. Olisko aika painua hallintotieteisiin? Sinua ei kaivata.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat