Kommentit (5)

Vierailija

Ja tämä on jollekin uutinenko? Lapsille suunnattuja muroja ei tulisi syödä itse saati antaa lapsille. Sama useimmissa mysleissä. Todellakin kannattaa vilkaista sokerimäärä pakkauksesta!

Vierailija

Lapsena söin Elovena kaurapuuroa siirapin kanssa eli kiintiö tuli täyteen. Kaurapuuro ei ole maistunut pitkään tuon ajan jälkeenkään. Muroja emme pentuna saaneet. Nyt olen palannut aamiaispuuroon takaisin. Syön aamuisin kuituista kaurahiutalepuuroa luomuna. Onkin aivan erilaista kuin pentuna syöty puuro. Hiilihydraatteja löytyy, josta sokereita on vain hiukan. Suolaa voi lisätä oman maun mukaan. Nälkää puuro ei edelleenkään pidä pitkään.... myslit ja murot eivät todellakaan kuulu ruokavalioon.

Outi1974

Suosittelisin tekemään myslejä itse niin pitkälle kuin pystyy. Jos on rahapula, niin aivan EU-avustuspaketin myslistä ns. hieman entraamalla saa hyvän. Voi ostaa vaikka rusinoita lisäksi, pienen piltti-purkin, tai jogurttia. Lisäksi jos EU-paketista löytyy vaikka kaurahiutaleita, niitä kannattaa vaikka paahtaa kuumalla pannulla.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat