Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Ei minustakaan tunnu hyvältä se, että vaimoni on lihonnut suhteen aikana. Vaimoni on velkaa minulle sen, että pysyy samassa kunnossa kuin oli avioliiton solmimisen aikaan.

Vierailija

Yhdyn kirjoittajaan! Itse liikun paljon ja pidän huolta kunnostani. Tavattessamme mieheni oli hoikka, kävi salilla jne, nykyään hänen ainut liikunta on sohvan ja jääkaapin välillä.
Sytyttääkö läki ihminen minut? Ei todellakaan, ennemmin koen vastenmielisyyttä pelkkästä kosketuksestakin. Ei ole kiva maata alla yli 100 läskiä päällä. Minäkö päälle? Pienenä ihmisenä jalkani ei ylety edes patjaa, joten se siitä. Minua ainakin ällöttää läski :P

Vierailija
Vierailija

Jos sen oikeasti joku ratkaisisi miten vanheneva ihminen pysyy samassa kunnossa kuin nuorena... olisi se aikamoinen rahasampo...

Se että läskit tulevat sillä, että elämäntavat muuttuvat täysin urheilullisesta sohvaperunaksi, ei ole mielestäni hyväksyttävää.  Vanhuuden mukanaan tuoman läskin ymmärrän, koska hormonitoimista muuttuu. Tämä ei kuitenkaan selitä 4-kymmoisen lihomista. Ei 40 v ole vanha

Vierailija

Sama juttu naisilla ja meikkaamisessa. Onse kumma kun ensin ollaan niin viehättäviä ja sitten kun mennään naimisiin tai kihloihin niin hävitetään kaikki ulkoinen viehätys. 

Vierailija

Asetteluhan voi olla myös toisinpäin ja mikäli aihetta nostettaisiin esiin naisen arvostelu mielessä ja jostakin maskuliinisemmasta foorumista, niin leimattisiinko juttu ja keskustelu heti sovinismiksi?

Vierailija

Näin kävi meilläkin. Tosin mies oli juuri laihduttanut tavatessamme 18v.sitten. Alkoi sitten lihoa papin aamenen jälkeen +45kg niinä vuosina (itse lihoin 2kg). Kyllähän se haluihin vaikutti, hänen terveydestä puhumattakaan. Nyt erottiin ja jotain hyvääkin siitä seuras, koska hän laihduttaa jälleen...

Vierailija

Naisten jumppatunnit ja salit on pullollaan niitä trikoot päällä jalkaa heiluttavia valaita.. Mahat roikkuu reisille. Mukavia naisia muuten mutta nää lihapullat ei ole tosiaan mitään hottiksia

Vierailija

Laihduttaa voi aina, mutta narsismista ja k*sipäisyydestä pääsee vasta, kun kuspiä on varmasti arkussa ja tukevasti multaa päällä. Miettikää lihonneet, haluatteko oikeesti jakaa elämänne näiden ihmispetojen kanssa.

Vierailija

Sehän siinä on etuna että kun heivaa nää läskit ovesta pellolle, niin talo on kerralla vapaa selluliitista :) Michelinit saa sitten törmäillä rauhassa toisiinsa lihatiskin jonossa :-D

Vierailija

Ennen kuin alkaa syytellä kumppania tai ketään muutakaan tai vaipuu epätoivoon lihomisesta, liiasta syömisestä ja laiskuudesta kannttaa käydä kilpirauhaskokeissa. Jos aineenvaihdunta ei ole kunnossa ei painokaan pysy kurissa eikä liikkumisesta tule mitään. Muutama prosentti suomalaisista sairastaa sitä ja jopa puolet tietämättään. Yleistyy iän myötä, mutta voi olla aivan nuorellakin tai jopa lapsella.

Vierailija

Jaa minulla on tilanne ihan päin vastoin. Tykkään ite pullukammasta. Eihän tuo vaimo koskaan mikään XL-kokoinen ollutkaan, mutta joku about 65 kiloa kuitenkin kun tavattiin ja mentiin naimisiin. Lastenteon jälkeen hän kuitenkin kadotti parikymmentä kiloa painostaan ja siinä samassa rinnat kutistuivat kahden kupin verran C/D->A/B. 

Voi kun olis vielä jotain mistä ottaa kii..

Vierailija

entäs sitten kun minä -vaimo- painoin suhteen alussa 100kg + ja nykyään sen 67kg. Saako tästä jotain mitallia?

Mies painoi suhteen alussa 75-80kg, nyt painaa 120kg+...

Vierailija

Itse olen 45-v. N. 30 kiloa ylipainoinen ravintola-alan yrittäjä, eikä ylipainoni ole koskaan haitannut kumppaneitani. Päinvastoin, monet ovat kehuneet nallekarhumaista olemustani. Miehen ylipainolla ei näytä olevan etenkään nuoremmille naisille väliä, jos mies on menestynyt taloudellisesti ja on auktoriteettiasemassa. Tästä on kokemusta, naispuolisista työntekijöistäni yksikään ei ole lähtenyt talosta harrastamatta seksiä kanssani. Olen huomannut, että 27 vuoden jälkeen naisessa tapahtuu peruuttamattomia muutoksia, joita ei vain pysty millään jumpalla korvaamaan. Ensinnäkin rasva ja iho löystyvät. Alle 27-vuotiailla rasvakudos, rinnat ja peppu ovat sekä naisellisen pehmeät ja samaan aikaan kiinteät. Tämän jälkeen ne joko löystyvät tai punttisalinaisten osalta muuttuvat miesmäisiksi, ja heteromiehellä se kyllä sammuttaa halut. Alle 27-vuotiaan iho tuoksuu raikkaalle, mutta vanhemman naisen iho tuoksuu härskiintyneelle kuolevan ihmisen iholle. Myös synnyttänyt nainen on seksuaalisesti menetetty tapaus. Raskauden aikaiset paikalliset rasvakertymät eivät poistu millään ruokavaliolla tai jumpalla, vaan jäävät laihduttaneellekin irvokkaan näköisiksi klönteiksi. Fysiologisten muutosten lisäksi vanhat, yli 27 v. naiset katkeroituvat, kun menettävät ainoan pääomansa, ulkonäön, eivätkä enää pärjää parisuhdemarkkinoilla. Nuoret sen sijaan ovat ihanan positiivisia. Lisäksi seksin harrastaminen vanhan naisen kanssa on ruman ulkonäön lisäksi puisevaa, nämä kun tekevät sitä jo tuhannetta kertaa, suorituksessa on liikaa rutiinia. Nuoret sen sijaan suhtautuvat seksiin häveliäästi, mikä on vanhemmasta ylipainoisesta miehestä kiihottavaa. Nuoremmat naiset ovat paremman kauppa-arvonsa lisäksi vaatimattomampia, heille riittää, että on kravatti, hieno auto, rahaa, auktoriteettiasema ja pari VIP-korttia ravintoloihin. Itse en ainakaan palkkaa omaan ravintolaani enää yli 27-vuotiaita tai synnyttäneitä naisia.

Vierailija

Jos puoliso alkaa vetämään surutta avioliiton solmimisen jälkeen pizzaa, suklaalevyjä, hamppareita jne.niin ei varmaan voi syyttää lihomisesta kuin elintapoja kilpirauhasen sijaan. Mielestäni narsismia ei osoita toiselta siis se että odottaa puolison säilyvän edes suht sellaisena kuin on häneen tutustunut. Aika kohtuullinen toivomus....?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat