Kommentit (10)

Vierailija

Voi teitä miehiä kun stressaatte vehkeistänne ja yritätte leveillä niillä jos on isompi kuin jollain toisella. Olette te sellasia höpönassuja..

Vierailija

Eittämättä koolla on väliä kun katsoo miten usein siitä keskustellaan. Toisaalta taas kun aletaan saada vakuuttavaa faktaa siitä, että miehellä usein on riittävän iso, eikä se kuitenkaan tunnu kaikille naisille riittävän, niin herääkin kysymys, onko välillä enemmän väliä kuin koolla tai käytetäänkö kokoa naisten toimesta miehen henkiseen yms alistamiseen...

Vierailija

Kyllä koolla on väliä. Jos on penis on liian iso, yhdyntä sattuu ja voi aiheuttaa jatkuvia virtsatientulehduksia. Been there, ei ollut mukavaa. Se taas mikä on liian iso, on yksilöllistä. Minä tiedän omat rajoitteeni ja jos liian iso tulee liian lähelle, lähden karkuun.

Vierailija
Vierailija

Kyllä koolla on väliä. Jos on penis on liian iso, yhdyntä sattuu ja voi aiheuttaa jatkuvia virtsatientulehduksia. Been there, ei ollut mukavaa. Se taas mikä on liian iso, on yksilöllistä. Minä tiedän omat rajoitteeni ja jos liian iso tulee liian lähelle, lähden karkuun.

Sama juttu minulla, liika on liikaa pienipaikkaiselle (ja pienipalkkaiselle) naiselle

Mutta isoja aivoja ihailen miehessä yli kaiken.

Vierailija

On väliä, tuollainen normaali keskimittainen on paras. Minimunalla ei oikein tee mitään ja sitten jättikokoinen-minne laittaisin sen,kainaloonko? Ja sitten pituus ja paksuus. Normi hommiin rittää se ihan tavallinen noin 15cm. Paksuutta sais olla just sen verran että tuntuu ja hankaa molempia reunoja. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat