Sivut

Kommentit (54)

Vierailija

Näkee sitten kuvista...mutta näin olen ymmärtänyt että on. Hän sanoo tuossa että halusimme molemmat lapsen ja äiti näkee lasta usein, no itse uskon että tässä äitiys on ostettu juttu(millä ei minulle ole merkitystä), mutta voin toki olla väärässäkin. Ymmärsin että Jani haki tytön suoraan sairaalasta omaan kotiinsa. Eniten ehkä vaivaa että vauva ei saa vähääkään äidinmaitoa, on siis pulloruokinnassa syntymästään saakka. Kyllä silläkin kasvaa mutta vasta-aineita ei saa. Tietysti voi saivarrella että ehkä äiti lypsää mutta en siihen usko-harvalla heruu pelkälle pumpulle.

Vierailija

Sillä lailla. Nykypäivän "ihmisarvo" tarkoittaa sitä, että vauvoja saa ostaa kaupasta, tyydyttämään aikuisen ihmisen egoistisia "tarpeita".

Vierailija

Vauvan kannalta todella väärin, sillä äidinmaito ja rinnalla olo on vauvan taivas. Niin se vaan on. Sitä ei voi pulloruokinta sylissä korvata. Imetys on paljon muuta kuin ruokkimista, se on läheisyyttä ja valtavaa hyvän olon tunnetta vauvalle. Vauva tunnistaa äidin tuoksun ja äänen jo kohdussa olostaan. Isän lähivanhemmuuden ymmärrän vasta kun vauva on itse päättänyt lopettaa rinnan. Sitä ennen on julmaa vauvalle. Olen puhunut.

Vierailija

Eli ovatko ne äidit jotka eivät pysty rintaruokintaan huonoja äitejä? Ja isillä ei ole mitään virkaa lapsenhoidossa ainakaan ensimmäisen vuoden aikana, koska he eivät voi imettää? Kyllä taas porukka on tuomitsemassa.

Vierailija
Vierailija

Eli ovatko ne äidit jotka eivät pysty rintaruokintaan huonoja äitejä? Ja isillä ei ole mitään virkaa lapsenhoidossa ainakaan ensimmäisen vuoden aikana, koska he eivät voi imettää? Kyllä taas porukka on tuomitsemassa.

Ei vaan tässä ei ole edes yritetty rintaruokintaa.Eri asia jos ei pysty.

Vierailija

"On ihan pimeää eikä kuulu mitään ääniä, mutta me makoilemme sängyllä ja tuijotamme toisiamme. Silloin  jotenkin parhaiten tajuaa, että tämä on vihdoin totta."

Onneksi lapsen äiti ei halua samaa, eikä lapsi. Nyt sitten lapsen vieroitus äidistä on aloitettu näkyvästi. Oikeus olla lapsi ja elää luonnollinen lapsuus äidin rinnalla on sitten historiaa, koska kansanedustajan itsekkyys menee lapsen oikeuksien edelle.

Vierailija

On niitä lapsia ennenkin korvikkeilla kasvanut ja vielä äidin kanssa. Minusta se ei ole tässä suurin juttu. En vaan ymmärrä kuinka joku nainen voi tehdä sopimuksen että tehdään lapsia ja ollaan yhdessä vanhempia, mutta isä saa lapsen..Se ihmettyttää kovasti. Äiti kasvaa kyllä lapseensa kiinni jo raskauden alkuvaiheessa ja vielä se että Jani haki lapsen pois suoraan sairaalasta. Kyllä tämä "äiti" on maksettu. Oksettavaa. Lapsi raukka.

Vierailija

Todella julmaa on lasta kohtaan, ellei äiti ole ottanut hatkoja tai menehtynyt, ei pientä vauvaa pitäisi erottaa hänestä. Parhainkaan isä ei voi korvata äidin läsnäoloa. Ihmetellä myös täytyy äidin biologista sidettä, oletuksena äiti haluaa hoitaa päivittäin vastasyntynyttään pienen vauvan tärkeimpänä ihmisenä. Äidin olo vain osittain elämässä mukana voi muodostua samalla elämän ensimmäiseksi traumaattiseksi hylkäämiskokemukseksi. Surullista

Vierailija

Helppo arvostella ja tuomita ja Janiko tässä automaattisesti on se "pahis"? Eihän äiti välttämättä edes halua imettää tai pysty siihen syystä tahi toisesta...? 

Vierailija

Mennyt minusta tämä suvaitsevaisuus jo hiukka yli! Kun mies on homo niin näyttäkäämme hänelle suvaitsevaisuutta antamalla hänelle lapsi. Lapsen tarpeista viis! Mies halusi olla isä niin hänen pitää saada olla isä. Äiti pois kuvioista kokonaan. Itsekästä.

Vierailija

Jumala loi miehen ja naisen olemaan yhdessä ja yhdessä kasvattamaan myös lapsen.Nykyisin ihminen ottanut Jumalan aseman ja tekee kuin vain itselle hyvä,mutta Jumala unohdettu ja lapsen oikeus !Joka Jumalan sanan tuntee,se elää myös sen mukaan.SE ei ole rasismia ei rakkaudettomuutta,jos totuudessa pysyy ja sitä puhuu!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat