Maksaläiskät

Vierailija

Olen kärsinyt maksaläiskistä jo vuosia ensimmäisestä raskausajasta lähtien. Olisiko kellään ratkaisua siihen kuinka sais naamasta nuo ikävät rukeat läiskät pois? Näin talvella ei ole niin näkyviä, mutta pelottaa jo nyt kuinka ne tummuvat taas kun kevätaurinko alkaa kunnolla paistamaan. En haluaisi päätyä mihinkään laserhoitoihin niiden kalleuden ja epäilyttävyyden vuoksi. Auttakaa pliis :)

Kommentit (3)

Vierailija

Itselläni sama ongelma, eritoten otsan alueella. Hölmö en heti ekojen läiskien ilmaantuessa alkanut käyttää tarpeeksi isoa aurinkosuojaa, mutta nyt ollut jo pari vuotta SK50 käytössä keväästä syksyyn. Ainakin minulla maksaläiskät kylläkin näyttävät johtuvan hormonaalisista tekijöistä, eli pelkästään aurinko ei ole syyllinen. Kyllähän pigmentointia vastaan näyttäisi olevan tarjolla jos jonkinlaisia voiteita, mutta itse en ole ainakaan vielä löytänyt ihmepelastusta. Mielelläni myös kuulisin, jos jollakulla hyviä vinkkejä.

Vierailija

Minä myös turvaudun 50 suojakertoimeen jo nyt keväällä ulkona liikkuessa. Naamaan tulee helposti läiskiä ja tähän asti ainoa keino yrittää välttää niitä on suojata auringolta. Näin netissä mainoksen Arbutinista, niin olisiko jollakin kokemuksia tuotteesta? Itse en yleensä usko "ihmeparantaviin" kauneustuotteisiin. Mutta maksaläiskät kasvoilta olisi kiva saada pois vaikka suojakertoimella yrittääkin ennaltaehkäistä tulevia.

Vierailija

Minä kärsin läiskistä vuosia ja moneen kertaan. Mikään seerumi tai voide ei auta. Impulssivalohoidolla sain pois muutamaksi vuodeksi, sen jälkeen poistatin e-stylellä. Sillä tuli tosi hyvä tulos, vaikka kolmannen käsittelykerran jälkeen ihoon ilmestyikin kauheita, tummanruskeita täpliä. Pelästyin tosissa, olivat ne niin hurjia, mutta kasvoivat uudistuvan ihon mukana pois parissa viikossa. Tulos kesti taas pari vuotta. Viimeksi olen poistattanut laserilla, vähän kivuliasta, mutta toimii. Niin, ja olen koko ajan käyttänyt kaikkein suurinta suojakerrointa helmikuusta lokakuuhun, mutta länttejä ilmestyy silti.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat