Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Surullista, mutta niin, niin tragikoomista tuo ylempi kommentti. Älkää ottako turpaan - toistamiseen - tokalla kerralla poistuu paikalta, tai paistuu pojalla...

Vierailija

Miten he****issä näin vakavaa asiaa käsitellään näin. Tehkää joku tilasto kuinka moni nainen oikeasti saa turpaansa, ja mitkä on turpaan saannin pitkäkantoiset seuraukset naisen elämässä.

Vierailija

Elämme 2010-lukua, neekeri sanaa ei saa edes mainita mutta tälläisiä idioottimaisia juttuja saa tehdä. Typerintä mitä pitkään aikaan olen nähnyt...

Vierailija

Ei jumalauta. "Minua vähän hävettää. Olen varma, että kaikki kuvittelevat minun olevan perheväkivallan uhri". Mitä hävettävää siinä on? Juuri tällaiset jutut oikeen lietsovat sitä kulttuuria, jossa ne todelliset uhrit joutuvat häpeämään ilman mitään syytä. Yhtä vähän perheväkivallan uhrin tulee hävetä, kuin sinun, joka saat mustan silmän lapsesi kanssa leikkiessä. Kenelle tämä juttu on tarkoitettu, niille, jotka häpeäisivät, jos joku luulee perheväkivallan uhriksi, vai kenties uhreille, jotka lähtisivät jutun innoittamana peittelemään itseensä kohdistettua väkivaltaa, johon he ovat täysin syyttömiä? Vastenmielistä.

Vierailija

Mikä teitä vaivaa?  Mustan silmän voi saada monesta eri syystä. Itselläni oli kaksi vuotta sitten kuusi viikkoa musta silmä käveltyäni päin lyhtypylvästä ja nyt ovat molemmat silmät mustana kolarin jäljiltä. Olleet jo yli neljä viikkoa. Olen kiitollinen kaikista vinkeistä mustelmien peittämiseen. Älkää olko niin suppeita ajattelunne kanssa.

Vierailija

"Tehkää joku tilasto kuinka moni nainen oikeasti saa turpaansa"

Sellainen on jo tehty. Kävi ilmi, että naiset aiheuttavat suurimman osan parisuhdeväkivallasta. Omat havainnot tukevat tätä.

Vierailija

"Tehkää joku tilasto kuinka moni nainen oikeasti saa turpaansa"

''Sellainen on jo tehty. Kävi ilmi, että naiset aiheuttavat suurimman osan parisuhdeväkivallasta. Omat havainnot tukevat tätä.''

Kuka sen teki? Mistä se on nähtävissä? Pistätkö vaikkapa linkkiä? 

Tuo kuulostaa suurelta valheelta.

Vierailija

Musta silmä voi tulla monenlaisista harrastuksista, onnettomuuksista, tms. Minusta tämä oli hyvä artikkeli, jossa muistutettiin kuitenkin siitä, että jos syyt ovat väkivallassa, on haettava apua. Mutta muistettava on, että elämässä sattuu ja tapahtuu, eikä kaikki ole aina sitä miltä näyttää.

Vierailija

Tämä oli todella hyvä vinkki, kiitos ! Tulee usein törmäiltyä oviin niin pitää saada silmä nopeasti peittoon. Kauheita ovet jotka yllättää ja lyö.

Vierailija

Älkääs nyt naiset. Itse kaaduin lenkillä kesällä ja sain mustan silmän. Lääkäreiden mukaan sähly on liikuntalaji, jossa tulee eniten mustia silmiä ja siksi suojalaseja suositellaankin. Musta silmä voi tulla aika helposti, en minäkään huomannut heti ollenkaan, että silmääni olisi sattunut. Polvet kyllä olivat reippaasti verillä ja poskessakin iso naarmu.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat