Kommentit (10)

Vierailija

No tuossa ei mitään itketä. Vastataan toimittajan kysymyksiin.

Vierailijan suuttumus taitaa johtua myös siitä, ettei kestä kuulla totuutta.

Vierailija

Oma valinta ei ole kyllä uokan priimus jos ei Suomessa kasvaneena tunnista Venäjää ja heidän tapaansa toimia?.Muuutenkin jos ei tajua tehneensä rikosta mentyään vieraasen maahan pullikoimaan on se ihme juttu..ei päätä kyllä palele?Saa olla onnellinen Sotsin kisoista muuten olisi istunut linnassa pitkään..mie en tajua luuliko  tämä porukka päihittävänsä Venäläiset luoja anna  mun kaikki kestää..anteeks mutta näin minä ajattelen!

Vierailija

Minusta Sini on rohkea, kun hän yrittää kiinnittää ihmisten huomiota Arktista uhkaavaan ekokatastrofiin ja siihen ajatusmaailmaan, johon moni ihminen on soljahtanut: ei kannata tehdä mitään, ympäristö tuhoutuu muutenkin, ei vielä ole mitään tapahtunut eikä ainakaan minulle, suuryhtiöiden edut on kaikkien etu, lait ovat aina absoluuttisesti oikeassa. Siinä vaiheessa, kun valtiot ja yritykset päättäväisesti tuhoavat ympäristöä, ketään ei hyödytä kyyninen asenne. Teot ovat hyödyllisempiä ja Sini edustaa tällaista aktiivista ympäristötuhojen vastustamista. Venäjästä ei kenenkään pitäisi tällä hetkellä ottaa mallia.

Vierailija

Vierailijan kirjoitukseen (23.1. klo 17:15) en voi muuta kuin täydellisesti yhtyä.

Minulle Sini on omantuntonsa mukaan toimiva, rohkea nuori ihminen - oikea sankaritar!

Vierailija
Vierailija

Vierailijan kirjoitukseen (23.1. klo 17:15) en voi muuta kuin täydellisesti yhtyä.

Minulle Sini on omantuntonsa mukaan toimiva, rohkea nuori ihminen - oikea sankaritar!

Sankarittaret  ei istu Venäjällä linnassa ..?

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Sankarittaret  ei istu Venäjällä linnassa ..?

Siellä nyt voi joutua linnaan kuka vaan.

Vierailija

Vednäjällä kautta aikain sankarit on istunut linnassa. Mutta ei kyllä noin tyhmäksi uskoisi, aivopesty kuin uskovainen. Greenpeace antaa hiilijalanjälkesi anteeksi, kun kiusaat venäjän kapitalisteja. Verotusasema luterilaisen ja ortodoksikirkon ohelle!

Vierailija

On uskomatonta että Me Naiset teki jutun tästä lainrikkojasta, joka vielä kehtaa päivitellä laitonta pidätystä... Sini kuuluisi sinne vankilaan ja olisi saanut pysyä siellä vähän pidempään että olisi ehtinyt miettiä lainkuuliaisempia tapoja osoittaa mieltään ja tuoda asiaansa esille. Asiahan ei sinänsä ole väärä, mutta oikeuden ottaminen omiin käsiin on puhtaasti väärin ja tuossa tilanteessa Siniä ei pitäisi kohdella sankarina vaan rikollisena, mitä hän onkin. Sympatiani eivät todellakaan ole Sinin puolella, en hyväksy rikosten tekemistä, varsinkin kun minkäänlaista katumusta ei näytä olevan odotettavissa.  

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat