Kestopigmentointi

Vierailija

Heippa, ajattelin laittaa kestopigmentoinnin. Olisikohan teillä kertoa että onko se kipeä tehdä ja missä hintaluokissa liikutaan...?

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Moi, Helsinkiin on avattu uusi Vip makeup salonki jossa kyseistä hommaa tehdään. Serkkuni kävi ja oli tyytväinen, hintaa en muista :( mutta hirveemmin se ei kipua ainakaan valittanut

Vierailija

Mieti ainakin 10 kertaa ennenkuin moiseen lähdet.Muista että jos jokin menee pieleen saatat kärsiä seurauksista loppuikäsi.Mulla kävi niin, mutta onnex olen saanut kovalla työllä vaalenemaan sekä huulten rajaukset että kulmat.Muutoma vuosi vielä ja toivottavasti "painajainen" on ohi.Luulin, että kestopigmentointi helpottaisi elämääni,mutta kävikin niin etten voi mennä edes uimaan ilman peittelyä, koska näytän pelleltä ilman peitepuikkoa ja /tai huulipunaa.

Vierailija

No varmaan paikka kannattaa valita missä tekee tarkkaan, muuten se on ihan turvallista. Kyllä tatuointi liikkeissäkin eroja on, JA PALJON!

Vierailija

Minulla taas on hyvä kokemus. Teetin vain yläluomien rajaukset ja olen oikein tyytyväinen. Rajausten haalistuttua aion teettää ne uudestaan, jos talous antaa myöten. Tekijä kannattanee valita tarkkaan, mutta etukäteenhän on vaikea tietää hyvää tekijää, ellei kukaan osaa suositella. Jos jostain syystä päättäisit tehdä pigmentointisi Joensuussa, saat minulta suositukset käyttämääni paikkaan. : ) 

Tekeminen ei koske, joissakin kohdissa saattaa tuntua epämiellyttävältä, mutta pääsääntöisesti tunne on ihan ok. Puudutusaine on käytössä koko ajan, ei käsittelyä 'raakana' tehdä.

Hintahaitari on varmaan melkoinen, minulla kaksi käsittelyä maksoi yhteensä 360 €. Ehkä Etelä-Suomessa maksaa enemmän, en tiedä, mutta joensuulaisittain hinta ei ollut sieltä edullisimmasta päästä. Tässä tapauksessa kannatti maksaa.

En edelleenkään ottaisi huulten rajauksia (enpä kyllä koskaan käytä huulipunaakaan), enkä myöskään alaluomien käsittelyä,sillä rajauksesta tulee tosi terävä. Kulmakarvojen kestopigmentoinnin tulosta en ole koskaan nähnyt, joten siitä en osaa sanoa mitään. 

Minäkin harkitsin vuosia, ennen kuin uskaltauduin pigmentointiin. Ei tuollaisia päätöksiä kannata hätiköiden tehdä, oman ihon käyttäytyminenkin on etukäteen arvoitus. Ota selvää erilaisista paikoista, niissä käytetyistä väreistä ja koeta löytää luotettavia suosittelijoita. Homman voi varmasti mokata monin tavoin, mutta siitä voi tulla myös tosi hyvä, niin kuin omalla kohdallani. Onnea matkaan!

Vierailija

Huuliin en itse laittais rajauksia, mutta kulmat on kestopigmentoitu vipmakeupin taffy menetelmällä ja olen ollut tyytyväinen! se tuntuu vähän samalta kuin tatuoinnin teko eikä se kestä kauaa, jos on tottunut nyppimään kulmakarvojansa kestää kyllä tämänkin!

Vierailija

Hyvä, hyvä että olette tyytyväisiä tulokseen.Kannattaa silti tutustua vielä Real Self Communityn sivulle ja kertomuksiin ennenkuin tekee lopullisen päätöksen, onhan kyse ihmisen "käyntikortista" for ever.Nykyisin kun meikit ovat kestäviä, hyvälaatuisia ja nopeita laittaa ja poistaa...

Vierailija

Kävin vähän aikaa sitten ekaa kertaa laitattamassa kulmiin kestopigmentoinnin Kauneussalonki Rosessa Kampissa. Tekijä kertoi tietävän mitä teki. Luotin, että tulisi hyvä lopputulos. Olin puhelimessa pyytänyt nähdä tekijän aikaisempia töitä ennen pigmentointia. Kun saavuin paikalle, tekijä näytti mallinukelle tehdyn kulman, jonka oli tehnyt joskus opiskeluaikana. Kun katsoin pigmentoinnin jälkeen peiliin, mulla oli epätasaisesti (karvatyylillä kylläkin) tehdyt todella tumman ruskeat kulmat. Näytin satanistille. Kulmat oli tosiaan joo tehty karvatyylillä, mutta ne karvat sojotti sinne sun tänne ja toisessa kulmassa oli enemmän väriä. Kulmat näytti siltä kun niihin olisi piirretty tussilla vain mallit siitä mitä tehdään. Luulin sopineeni tekijän kanssa aivan erilaisista kulmista. Järkytyin ja tekijä huomasi sen. Tekijä kertoi, että väri lähtee pikku hiljaa pois (ilmeisesti 5-10pv pitäisi värin hieman haalistua, ajattelin, että pitääkö mun elää todella hirveiden, tummien kulmien kanssa yli viikko), eikä sitä saada nyt vähenemään millään. Sanoi, että 50-70% väristä lähtee pois hilseilemällä ja voi lohkeilla paloja/voi olla epätasaisuutta. Sanoi, että hyvä tulos saataisiin vasta seuraavalla kerralla, joka olisi 1kk kuluttua. Ajattelin, että pitääkö mun elää 1kk hirveiden, epätasaisten kulmakarvojen kanssa, mennä töihin ym. Nyt vaan odottelen värin haalistumista... Toivon todella, että ne haalistuu 70% mahd.pian. Onneksi löysin toisen paremman tekijän, jolla käyn laitattamassa kulmat toisen kerran...

Vierailija

Minulla on kestorajaukset yläluomissa, jotka on tehty yli 15 vuotta sitten. Edelleen näkyvät.

Kulmakestopigmentoinnit sen sijaan haalistuivat pois puolessa vuodessa enkä uusia hankkinut.

Mielestäni ei sattunut kumpienkaan laittaminen.

Vierailija

Teetin kaksi vuotta sitten kulmien kestopigmentoinnin, joka on nyt haalistunut (mutta vielä näkyvissä) niin paljon että aion uusia toimenpiteen. Vielä haalistuneenakin näistä on tosi paljon apua aamulla meikatessa, kun ei tarvitse arpoa kulmavärin paikkaa - sen kun vain vähän tummentaa olemassa olevaa jälkeä. Alussa väri näytti tosi tummalta ja huomiota herättävältä, luonnostaan kulmissani ei ole väriä juuri lainkaan. Iho myös turpoaa käsiteltäessä ja kulmat näyttivät epäsymmetrisiltä, lisäksi herätin hilpeyttä kylillä koska vastapigmentoituja alueita pitää alussa rasvata säännöllisesti. Noudatin ohjetta orjallisesti ja ensimmäisen viikon uusia tummia kulmiani peitti paksu valkoinen Bepanthen-kerros :) No, turvotus katoaa ja väri vaalenee ja silmä tottuu. Tärkeintä on että muoto on oikea ja sopii kasvoihini, en enää koskaan aio palata entiseen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat