Kommentit (7)

Vierailija

Eli jos kävisi pahin mahdollinen skenario; miehelle iskisi priapismi ja nainen olisi sarjaorgasmi-kone, niiin olisi ihan mahdollista, että kävisi huonosti; Miehellä vain seisoisi ja seisoisi vaikka menisi taju, nainen saisi orgasmeja orgasmien perään ja nalkki ei hellittäisi-että sellainen happy ending.

Vierailija

Suomessa naiset on sen verran isompia alapäästään ettei tässä näin pääse käymään, thaityttösillä olen kyllä huomannut olevan hyvin tiukkoja.

Vierailija
Vierailija

Suomessa naiset on sen verran isompia alapäästään ettei tässä näin pääse käymään, thaityttösillä olen kyllä huomannut olevan hyvin tiukkoja.

Älä huoli, ei naisten paikoissa ole suomalaistenkaan kanssa ongelmaa. Sinulla vain on niin kovin pieni. Se mikä on positiivista, niin thai-naiset saattavat pitää Sinuakin isona, kun vertaavat paikallisiin aasialaisiin. Hienoa, että kaikki voittavat!

Vierailija

Minulla on 19 senttinen ja sepä juuri onkin kai huonoin mahdollinen peniksen koko. Sillä ei yhden illan juttuja harrasteta kuin yh-mammojen kanssa kun ei mahdu, aina ei edes mammoille mahdu. Ja siitä toisesta paikasata voin vain haaveilla. 5 senttiä lisää tai 5 senttiä pois niin olisi hyvä. 

Vierailija
Vierailija

Minulla on 19 senttinen ja sepä juuri onkin kai huonoin mahdollinen peniksen koko. Sillä ei yhden illan juttuja harrasteta kuin yh-mammojen kanssa kun ei mahdu, aina ei edes mammoille mahdu. Ja siitä toisesta paikasata voin vain haaveilla. 5 senttiä lisää tai 5 senttiä pois niin olisi hyvä. 

Koita hakea jotain apua noihin YH-mamma-angsteihin/fantasioihin, ei ole terve meininki. Toivottavasti thai-tytöt saavat edes riittävästi rahaa, tuossa tapauksessa on muuten kestämistä aivan mitoista riippumatta. =/

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat