Kommentit (2)

Vierailija

Arvon naiset, olette aivan liian itsetietoisia rinnoistanne. Tuntuu että koko elämänne (ja läheistenne elämät) pyörivät rintojenne ja ylipäätään ulkonäkökriisienne ympärillä. Eivät teidän ruumiinosanne määritä teitä ihmisinä, eikä siis ajattelemattomia kommentteja kannata ottaa henkilökohtaisina loukkauksina (siis niitä joita ei loukkauksiksi ole tarkoitettu).

Kyllä, miehet kiinnittävät huomiota poikkeuksellisen kokoisiin tai näköisiin rintoihin (tai peppuihin, tms.), mutta ei teidän itse tarvitse sitä tehdä. Sama pätee tietysti myös toisin päin. Eivätkä pelkästään miehet syyllisty tähän, kyllä ihmiset yleensäkin huomioivat ja kommentoivat poikkeavaa ulkonäköä.

Olen pitkä mies ja kyllä, 9/10 ihmisestä aloittaa keskustelun "oletpas sinä pitkä/kuinkas pitkä oikein olet?" fraasilla. Samaan tapaan kaverini joka sattuu olemaan isokokoinen ja lihaksikas, saa kuulla koostaan jatkuvasti tyyliin "oletpas sinä iso/lihaksikas", jne. Onhan se kyllästyttävää kun aina saa kuulla pelkästään ulkonäöstään ja samasta asiasta, mutta ei siitä tarvitse loukkaantua; ymmärrän toki että rinnat koetaan intiimimmäksi asiaksi kuin esim. pituus.

Arvostakaa itseänne ja kantakaa itsenne hyvin, niin varmasti muutkin arvostavat teitä. Ja vaikka jokaiselta joskus pääsee ajattelemattomia kommentteja, niin kyllä kumppaninne arvostus pitäisi lähteä jostain muualta kuin rinnoista. Ja ellei lähde, niin sitten pitäisi kumppanin lähteä - vaihtoon nimittäin.

Vierailija

Olen isorintainen (D-kuppi) mutta eläkeläisäitini mielestä ne eivät ole mitenkään isot. Kerran ollessani baarissa työtoverini mies huikkasi minulle heidän ohi mennessään "sulla on kivat tissit" ja hämmennyksen jälkeen kiitin ja nauroin kommentista. Onneksi työtoverini ei kuullut eikä huomannut tilannetta... Isot rinnat ovat aina jotenkin tiellä: auton rattia kääntäessä, liikuntaa harrastaessa, syödessä (ruuat aina rinnuksilla kun lautaseen on matkaa), napit eivät mene kiinni rintojen kohdalta yms.

Tietyllä tapaa olen ylpeä rinnoistani, vaikka ne nyt painavatkin muutamia kiloja per kipale ja painovoimalain tautta roikkuvatkin. Hirmu vaikeaa löytää kaupoista sopivia liivejä ja erikoisliikkeissä ne maksamat paljon! Osa miehistä ei edes uskalla lähestyä minua suurien rintojeni takia, kun taas toisissa maissa isorintainen pääsee heti treffeille :D Tosin jos mies ei jostain syystä pidä suuremmista rinnoista, se on hänen menetyksensä... Ulkonäöllähän ei pitäisi olla niin suurta merkitystä kumppania valitessa?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat