Kommentit (5)

Vierailija

Pakatut lihapullat on parhaita kylminä, niin tottakai ne suoraan pakkauksesta syödään :) Ei tarkoita, etteikö sitä silti kotona osattaisi tehdä omia lihapullia, tai ruokaa ollenkaan. Joskus on vain hyvä laiskotella niiden kylmien lihapullien kanssa ;)

Vierailija

Tuhansia kertoja.  Elokuvateatterissa, kadulla kävellessä, kapakan nurkkapöydässä, junassaratikassabussissa...

Mieluummin mä näitä heitän parilla egellä kuin pistän kympin "burgerateriaan".

Vierailija

On kyllä oikeasti aika epähuomioonottavaa käytöstä syödä lihapullia julkisilla paikoilla suljetuissa tiloissa (elokuvateatteri, juna, bussi...). Niistä lähtevä haju herättää joissain kanssaihmisissä kuvotusta.

Vierailija

Juu en, olen kyllä maistanut, mutta kylminä en söisi. Välttelen niitä muutenkin kun aiheuttavat peittoa nostattavat kaasuvaivat. Niin kuin kaikki teollisesti valmistetut jauhelihatuotteet. Mistähän sekin johtuu?

Vierailija

Ei hemmetti! En syö itse enkä antaisi varsinkaan lapsille. Nehän haisevatkin siltä miltä niiden tulisi haista vasta kuljettuaan suoliston läpi! Suosittelen myös tuoteselosteen tsekkaamista, sitä ei monen ruokahalu kestä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat