Kommentit (11)

Vierailija

typerä kommentti...ihan kuin ex huippu-urheilija ei olisi tavallinen ihminen vaan mainitaan erikseen, että kyseessä on entinen urheilija. Loukkaavaa ja säälittävää..

Vierailija

En ihmettele että huippu-urheilijoille käy näin sillä kehoa on rasitettu huimia määriä ja viety äärimmäisyyksiin vuosia. Tästä syystä voi jo hormoonitoimintakin häiriintyä niin ettei aineenvaihdunta vain toimi. Raskaudet, erilaiset autoimmuunisairaudet ym aiheuttavat tätä myös. En nyt sano että Miralla johtuisi tästä mutta ihmettelen itseasiassa ettei useamman huippu-urheilijan kroppa ole huonomassa kunnossa koska stressi(fyysinen siis myös) saa aikaan kummallisia asioita kehossa ja sen toimintojen säätelyssä.

Vierailija

Hienoa Mira! Hyvä, että uskalsit puhua muutenkin ääneen laihduttamisestasi (vaatteet, puolison huomio). Itse olen ollut naimisissa kohta 25 vuotta. Olimme tavatessamme normaalipainoisia, urheilullisia ja iloisia ihmisiä, nämä olivat osasyy mihin toisissamme ihastuimme ja rakastuimme. Miksi niitä muuttaa itselle ja toiselle epämieluisampaan suuntaan? Emme ole joutuneet koskaan olemaan laihdutuskuurilla, koska emme ole koskaan lihottaneetkaan itseämme. Olemme aina syöneet ns. järkevästi eli kohtuudella kaikkea. Liikunta on pitänyt siinä samalla huolta painosta kuin mielialasta kuin parisuhteestakin. Näistä asioista ei ole koskaan tarvinnut edes keskustella, ne ovat meille niin itsestään selviä asioita, että nyt olen vasta havahtunut, että eiväthän nämä olekaan kaikille itsestään selvyyttä. Kaiken minkä teet itsesi hyväksi, niin teet myös toisen hyväksi.

Vierailija
Vierailija

On se harmillista kun entinen huippu-urheilijakin repsahtaa noin.

Mitä hittoa ..vielä harmillisempaa on moittia toisen kiloja palstoilla ja Mira sentäs otti itseä niskasta kiinne :)! ei kun onnea koitokseen ja edelleen Miran hiukset on miun maun mukkaa...!

Vierailija

Hyvä Mira! Olet upea nainen, jalat maassa ja realistiset ajatukset.

Innolla seuraan edistymistäsi!

Terkuin, toinen rupsahtanut entinen pyöräilijä :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat