detox kuurille, vinkkejä? :) kiitos.

Vierailija

aloitan detox kuurin nyt tulevana maanantaina, minulla on semmoinen kuuri että on 2 pakkausta niitä viikon detox pulloja eli puoli litraa detox juomaa päivässä.2 viikon kuuri.

olen lakto ovo vegaani ja harrastan kotona lihaskunto urheilua ja aerobista kuten tanssia, erilaisin välinein ja nyt aattelin pitää kaksi viikkoa kevyttä treeniä päällä ja puhdistaa kehon pyhien kuona-aineista

nautin vihreästä teestä ja yrttiteestä paljon.onko kellään kokeneella antaa minulle mitään lisävinkkei? jos tahdon 2-3 lihastreeniä pitää viikossa saako detoxin aikana tuolloin syödä protskua ja mitä kannataisi ottaa ennen treeniä?

onko minun lempparihedelmät kielletty: avokado ja greippi.

entä saanko käyttää ruokiin kookosrasvaa(kylmäpuristettua) lisäravinteina cla-tuotteet ja L-karatiini, D vitamiini ja kalkkitabletit + kromi ja sinkki.spirulinaa yms.superfoodei mulla on.

miten voisin aloittaa? onko ihan kauheaa jos otan pienen kupin kahvia aamulla? pilaako homman? entä smoothiet joita tykkään tehdä itse marjoista, hedelmistä ja luonnon jugurtista(huoom.en lisää makeutusaineita) onko ne ok?

olisi kiva saada neuvoja miten edetä.en tee tätä siksi että tahdon pudottaa miljoona kiloa painoa XD tavoite on puhdistaa keho ja jos pari kiloo lähtee niin antaa mennä, se on ihan ok kun on kertynyt ikävä kyllä yli sen tavoitteen jossa haluan pitää painoni

voiko välissä pitää ihan nestepäivän? ???? hedelmistä mehua tai sitten paastomehua luontaistuote kaupasta(jota mulla on jääkaapissa) ja teetä ja detox juomaa? odotan vastausta innolla jos saisin tähän sitten ihan asiallisia vastauksia kiitos.

Kommentit (1)

Mayyou
Seuraa 
Liittynyt1.5.2013

Aika nopeesti luin mutta ite en treenaisi detoxin aikana ollenkaan ja jättäisin kaiken pois, paitsi siihen kuuluvat mehut. Detox jossa juodaan kahvia ja syldään jne ei ole kunnon detox. Yks pointti on antaa ruoansulatus.järjestelmälle pieni paussi ja lepotauko ja jos syö mitä tahansa kiinteää niin se ei toimi. Ja toiseksi, itellä läjti viikon aikana pari kiloa, mutta tulivat hiljalleen pari viikon aikana takasin :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat