Kommentit (3)

Vierailija

Hei! Löysin tämän itseäni koskevan jutun netistä. Valitettavasti dokkari silloin siirtyi Mandelan muisto-ohjelman takia ja tulee nyt ulos ma 20.1. klo 21.30 (uusinta la 25.1. klo 13.30 ja Areena).

"Pohjattomaan huomion tarpeeseen" sanoisin, että olen masennuksen takia ollut täysin piilossa loppuvuodesta 2001, vaikka konsertteja lauluistani on toistuvasti ollut näihin asti.

En nytkään ollut tyrkyllä mihinkään vaan minulle ennestään tuntemattoman Määttäsen "löytö". Tämä on vain pintaraapaisu siitä huikeasta ja traagisesta stoorista, joka tuli osakseni, ja jossa taiteilijana olisin nähnyt ainesta vaikka mihin. Aika köykäistä on vetäistä siitä johtopäätös henk.koht. huomion tarpeesta, mikä ei päde ainakaan tähän vanhaan ja köyhään leskirouvaan.Yli 10v. sitten Euroopan kierrokselta palannut, parhaat arvostelut saanut näyttelyni (mm. Kiasma) ei message´ltaan ilmeisesti ole mennyt kaikkialla perille alkuunkaan. Aina minulle vaikeavammaiselle on silti riittänyt kadehtijoita - ja hyvä niin!

Saatteeksi linkki samannimiseen lauluuni http://youtu.be/BEqv93__9mo

Vierailija

OLKAA HYVÄ JA POISTAKAA EILINEN KOMMENTTINI TÄSTÄ.

Sain juuri tiedon, että Sass-dokumentin

uusi lähetysaika 20.1. oli vielä kerran muutettu.

Saatte tiedon, kun Yksisiipiselle löytyy paikka.

Ehkä sitten korjaatte tyhmän "seurapiirirouva"- kommenttinne,

josta puutuu 15. vuoden päivitys. SL Sass

Vierailija

Sirkka-Liisan tarina herätti minut. Itselläni on skolioosi, josta kärsin kovasti, mutta Sirkka-Liisan tilanne on paljon pahempi kuin minun. Sain ohjelmasta uutta voimaa, toivoa ja iloakin. Se kertakaikkiaan ravisti minut henkiin, ihailen suuresti noin vahvaa naista ja aion tutustua häneen paremmin kirjojen kautta.

Kiitos dokumentista Yksisiipinen Enkeli. Sirkka-Liisa, olet enkelini.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat