Kommentit (10)

Vierailija

Keskiluokkaisten naisten tekohauskaa teeskentelyä. Kaikki vähän karskimpi huumori pitää laimentaa jottei vain näyttäisi rahvaanomaiselta, joka tietysti on keskiluokkaisissa piireissä "junttiutta".

Vierailija

Eipä tuo nyt kovin hauska ollut. Neljän esiintyjän egotrippailua; samaa sarjaa Märkien säpikkäiden kanssa. Pohjanoteraaus oli lopun limusiiniajelu Ben-sedän kanssa. Tissit ja pieru ne kai sitten naurattaa...

Vierailija

Erittäin huono kopio taannoisesta "Ponille kyytiä" -sarjasta. iso pettymys. Niina Lahtinen ja Pirjo Heikkilä hyviä komediennejä, mutta jäivät nyt huonon käsikirjoituksen jalkoihin. Muista ei kannata mainita mitään.

Vierailija

En vertaisi Ponille kyytiä -sarjaan, joka oli oikeasti moderni ja raikas. Tämä on ikävä kyllä jo alkuunsa kulahtanut sarja. Ei tissi- ja pieruvitsit enää kjyllätu raikkaita ja uusia oivalluksia ole. Samoin hävetti se Benin nuoleminen ja ylipäätään, että tämä sama populisti on taas mukana viihdesarjasa. Eikö senkään tilalle ketään muuta saada?

Onnea vaan naisille. Mutta kyllä tänä päivänä pitäisi olla jo vähän omaperäisempi.

Vierailija

Olin odottanut tämän sketsisarjan aloitust akuin kuuta nousevaa ja täytyy sanoa, että olin to-del-la perttynyt. Niin paljon kuin pidänkin näistä naisista persoonana itse kustakin (Sanna Stellan vähän tuntemattomampi).

Aivan järkyttävä! ja mitä naiskuvaa tämä viljelee. Ja Ben taksissa oli aivan pohjanoteeraus, jota ei voinut myötähäpeässä edes katsoa.

Toivottavasti taso paranee, vastaavia en ainakaan katso toista.

Vierailija

Parasta oli juuri tuo musavideo! Sehän oli juuri kaikkien mauttomien videoiden irvailija. Ja hyvin tehty. Muuten vielä keskeneräisen oloinen ohjelma.

Vierailija

Koti-jakso oli ihan maailman parasta, naapurikammo-sketsi ja mustavalkoinen musiikkivideo varsinkin. Ne jotka ei ohjelmasta tai ohjelman piirtämästä naiskuvasta tykkää, todennäköisesti eivät uskalla tunnistaa näitä piirteitä itsessään. Oletko sinä Maiju vai Siru, muuten?

Vierailija

Siskonpeti sen kun vaan petraa. Tässä murheen alhossa on suurenmoista, että joku osaa olla oikeesti hauska. Minä en naura helpolla, on niin paljon murheita, mutta Siskonpeti minua naurattaa. Siskot pelastivat taas kerran päiväni!

Vierailija

Siskonpeti sen kun vaan petraa. Tässä murheen alhossa on suurenmoista, että joku osaa olla oikeesti hauska. Minä en naura helpolla, on niin paljon murheita, mutta Siskonpeti minua naurattaa. Siskot pelastivat taas kerran päiväni!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat