52v ja vaikeat PMS oireet

Vierailija

Minulla on aina ollut hankala olo ennen kuukautisia. On itkettänyt jne. Mutta nykyään se on ihan mahdotonta. Monta päivää ennen tulee tosi levoton ja ärtynyt olo, on vaikea keskittyä ja tuntuu välillä, että pää sekoaa. Minulla on vielä normaalit kuukautiset. Lääkäri sanoi, että se on selvä vaihdevuosien merkki, kun jäävät pois. Hormoonitestissäkään ei ollut vielä merkkejä vaihdevuosista. Lääkäri kyllä antoi reseptin mietoihin hormoonivalmisteisiin mutta en niitä ole käyttänyt, jos kerran vaihdevuodet eivät ole alkaneet. Reseptin mietoon rauhottavaan lääkkeeseen sain ja olen niitä kyllä ottanut, jotta olen saanut oloni hiukan paremmaksi. Olenko sekoamassa vai voiko tämä olla merkki siitä, että vaihdevuodet ovat alkamassa. Please, kertokaa omia kokemuksianne!!!!!

Kommentit (2)

Vierailija

Moi Voin hyvin eläytyä oireisiisi. Mulla raivo, itku ja kaikki mahdollinen on jo parisuhdetta särkevä, mies ei ymmärrä, mutta en kyllä ihmettele. Olen 40v ja viimeisen puolen vuoden aikana oireet on pahentunu jopa hallitsemattomiksi. Mistä apu, mitään rauhoittavia en halua!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat