Miehen haluttomuus

Vierailija

Olen ollut mieheni kanssa yhdessä nyt noin 2,5 vuotta. Suhteen alussa seksielämä oli todella aktiivinen, rakastelimme useita kertoja viikossa. Vielä vuosi sitten olin ihan tyytyväinen seksielämäämme, mutta nykyään mieheni ei enää halua minua. Toisinaan hän kyllä vaikuttaa erittäin halukkaalta, muttei silti tee aloitetta ja jos minä teen hän lähtee pois tilanteesta. Suhteessamme on kyllä muuten läheisyyttä, halailua ja pusuttelua. Meillä myös sanotaan usein, että olet rakas.

Olen ottanut asian useamman kerran puheeksi, mutten saa mitään selvää vastausta. Kuulemma hän kyllä haluaa minua edelleen. Miksi seksiä silti ei ole!? Tilanne on turhauttava ja syö itsetuntoani. En tunne itseäni naiselliseksi tai kauniiksi, en uskalla tehdä aloitteita koska se ei johda mihinkään. En enää tiedä mitä voin tehdä.

Kommentit (1)

Vierailija

Lisäys vielä edelliseen viestiin. Olen siis 22 -vuotias, 168 cm, lihonnut joitain kiloja suhteen aikana, mutta edelleen painan alle 60 kg, tissit D kuppikokoa.. Minkä hemmetin lainen sitä pitäisi olla, että kelpaisi..?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat