Kommentit (9)

Vierailija

Uskon Tuomasta!Mies joka tuo kotiseutuaan  niin hienosti  esille ei voi olla ikävä ihminen hän on vailla mitään ylpeyttä ja epäaitoutta:)?Naisena voi sanoa että me osataan ottaa sympatiapisteet  pois kuleksimasta  ihan milloin ja missä vain?Luulen että uraa täytyy tuossakin jollain tavoin nyt pönkittää ja mustamaalaus on kiva keino se tehdä,näin minä näen asian!Hyvää Joulua kaikille Nighwistin levyistä pitäville...hieno bändi....jee tykkään..)!

Vierailija

Me Naiset lehden toimitus, Nightwish kommentoi asiaa omilla kotisivuillaan Nightwish.com ,  ei facebookissa kuten toimitusenne väittää. Tarkistakaa lähteenne !

Vierailija
Vierailija

Me Naiset lehden toimitus, Nightwish kommentoi asiaa omilla kotisivuillaan Nightwish.com ,  ei facebookissa kuten toimitusenne väittää. Tarkistakaa lähteenne !

Kuule kyllä on myös facebookissa, tarkasta itse...

Vierailija
Vierailija

Uskon Tuomasta!Mies joka tuo kotiseutuaan  niin hienosti  esille ei voi olla ikävä ihminen hän on vailla mitään ylpeyttä ja epäaitoutta:)?Naisena voi sanoa että me osataan ottaa sympatiapisteet  pois kuleksimasta  ihan milloin ja missä vain?Luulen että uraa täytyy tuossakin jollain tavoin nyt pönkittää ja mustamaalaus on kiva keino se tehdä,näin minä näen asian!Hyvää Joulua kaikille Nighwistin levyistä pitäville...hieno bändi....jee tykkään..)!

Minä en.

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Minä en.

Miksi et?

Vierailija

Olivat asiat miten hyvänsä, niin ainakaan tyylikästä viestintää eivät Nightwishin "pojat" näköjään vieläkään hallitse. "Tervetuloa pyykkitupaan... Hohhoijaa..." Alkoipa alentuvaan tyyliin koko vastine. Ja entäpä loppukaneetti: "Pyykinpesu on väsyttävää. Muistakaa auttaa rouvianne välillä." Kylläpä tuli taas kauniisti osoitettua naisen paikkaa vahingossa, muka huumorin varjolla. Jep, jep.

Jos nuo tölväisyt kertovat jotakin siitä tavasta, miten tuo organisaatio suhtautuu naisiin, niin eipä käy kateeksi tuon bändin laulajattaria, entisiä eikä nykyistä.

Onneksi ei noitten jäpikäitten likapyykkejä tarvitse meikäläisen pestä, ei rättikaupasta hankittuja eikä moraalisia.

Vierailija

Kunnioitukseni Nighwishiä kohtaan katosi jo Tarjan erottamisen aikoihin, vaikka aiemmin olin kova fani. Yhtyeen vastaus Annettelle on taas osoitus ylimielisyydestä ja vaan vahvistaa niitä asioita, joita Anette tuo esiin haastattelussaan. 

Vierailija

Minun kunnioitukseni Anettea kohtaan on mennyt.

Kyllä Anette kertoo blogissaan 30.9.12, mikä oli hänen suhtautumisensa sijaisen käyttämiseen, kun hän ei itse pysty esiintymään. Anette siis kirjoittaa  postauksessa (This flu sucks) ettei Rihannakaan kutsuisi tuuraajaksi Britney Spearsia, jos sairastuisi.Minä uskon Holopaista ja kumppaneita, että Anette halusi, että keikat perutaan niin hänen sairauslomansa kuin äitiyslomansakin ajaksi eikä Flooria saa kutsua sijaiseksi. Eipä vaivautunut Anette ajattelemaan bänditovereitaan, bändin teknistä porukkaa, kaikkia niitä, joiden työtä oli tarvittu kiertueen järjestämisessä sekä faneja, jotka innolla odottivat bändin konserttia vuosien tauon jälkeen. Anette sai potkut ansaitusti.

Vierailija

Tuomas Holopainen on jo aiemmilla toimillansa Tarjan kansa (katsokaa Holopaisen body-language haastatteluisa siltä ajalta) että on kostonhimoinen ilkeä akkamainen yksilö j9ka pystyy perustelemaan toimensa totuudesta välittämättä niin että muut menevät lankaan kun eivät ymmärrä lukea mikroilmeitä..

Hän on musiikillisesti lahjakas, mutta itse luokittelen kyseisen niin epämiellyttäväksi "minä minä ja naisten tulee pysyä hiljaa-yksilöksi niin ettei lahjakkuuskaan siinä riitä muuttamaan kyseistä positiiviseksi..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat