Kommentit (13)

Vierailija

Joo vaikka kuinka yritti kaikkensa, niin ei pettäjä halua pelastaa eikä taistella, ei keskustella eikä sopia tai parantaa tapojaan. Siksi meilläkin ero, oikein mukava juttu näin jouluksi vielä. Lapsetkin tykkäävät ihan hirveästi.

Vierailija

No, kyllä meillä on suhde parantunut. Pari vuotta sitten oli kupru suhteessa ja toinen kävi vieraissa. Sen seurauksena laitoin jätkän ottamaan vastuuta myöntämällä tekonsa sen toisen naisen poikaystävälle. Toki meillä meni suhde poikki silloin. Vuoden jälkeen kokeiltuani itsenäistä elämää ja uusia suhteita, juttelimme jälleen asioista. Mies tajusi olevansa mustasukkainen ja pelkäsi menettävänsä minut. Se johtui näin monen vuoden jälkeen siitä että näytin tosissani olevani tasapainoinen ja sen verran itsenäinen nainen, että en jää onnettomaan suhteeseen. Nyt tästä kaikesta on jo useampi vuosi, enkä ole muistanut enää koko asiaa ennen kuin näin tämän jutun. Meille on tulossa nyt vauva, emmekä ole olleet koskaan näin avoimia toisillemme kuin nyt. Ehkä meistä tuli viimein sitten aikuisia tai ollaan sen verran sopivia toisillemme ettei sellainen meidän suhdetta kaada :)

Vierailija

Kyllä se onnistuu, jos molemmat ovat sitoutuneita ja haluavat edelleen olla yhdessä kaiken jälkeen ja tekevät yhdessä avoimesti ja tosissaan töitä. Tosin en minäkään toista kertaa anteeksi antaisi. Mies kysyi kiinni jäädessään haluanko eron, mutta minulle oli täysin selvää, että yrittämättä ei erota. Hänen tehtäväkseen jäi hoitaa yhteinen terapia. Sattui niin vietävästi silloin, ja sattuu joskus vieläkin. Mutta siitä ei muistuteta eikä siinä enää piehtaroida. Ja olen tiedostanut ajan kanssa oman osuuteni. Ollaan pyritty katsomaan elämää eteenpäin, takana jo 20 vuotta (pettämisestä 10 vuotta).

Vierailija

Kerrastosta poikki, luottamus toiseen ei palaa enää ikinä. Voishan sitä pitää kulisseja yllä ja viettää mukaperhe-elämää, mutta ei siinä olla satasella mukana. Mä en ainakaan esim pystyisi sekstaamaan petturin kanssa enää ikinä!

Vierailija

20.12.2013 ilmoitti lapseni äiti et sillä on 9v. nuorempi tyyppi kuin hän itse ja ettei lähde joululomalle minun ja 5v lapsemme kanssa ja muuttaa pois sinä aikan kun olemme lapsen kanssa ulkomailla "joululomalla".

Maailman paras joululahja.

Joulu

Tässä kokoyön valvoneena miettien. Vaimo jäi kiinni 5tuntia sitten.. vika oli minun kun en ymmärrä häntä ja lähti ovet paukkuen uuden ystävänsä luo. Ei minulla niin väliä ole mutta mielestäni naisten tai ylipäätään pettäjien olisi syytä ajatella edes hieman lapsia. Hyvää joulua lapset!

mieskö

Vaimo jäi kiinni pettämisestä. Halutaan molemmat yrittää. Seksiä pystytään harrastamaan. Pelkäämpä että intohimo ei palaa enään koskaan vaikka vaimon halut kasvaneet. Kattelen nyt jospa pääsen yli ja tunteet palautuvat. Vika ei kuulemma ollut minussa. Voi olla että seuraavaksi se vika on minussa??

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat