Kommentit (10)

Vierailija

Kuka näitä juttuja keksii. 1 ei draamaa. tuo on täyttä sontaa, yhäiti haluaa pikku mussukalleen täydellisen isä puolen. noita muita ei tarvi edes kommentoida

Vierailija

Niin, ensin on se saatanan tollo mutta hyvännäköinen alfa ollut pakko saada. Sitten kun joutuu petetyksi ja mätkityksi, niin kelpaa se hissukka ja vähän rumempikin lapsia hoitamaan. En yksinhuoltajaa ottais vaikka maksettas.

Vierailija

Älkääpäs nyt. Yksinhuoltaja voi olla vaikkapa leskeksi nuorena jäänyt ihminen. Kyllä nämä faktat joihinkin uppoaa, oli yksinhuoltaja tai ei. LISÄKSI tietänette eron yksinhuoltajan ja lähivanhemman suhteen, myös toimituksessa? Miksi niitä pitää siis väärinkäyttää?

Vierailija

Yksinhuoltaja haluaa elättäjän, kun se lippis väärinpäin päässä ja mäyräkoira molemmissa käsissä kulkeva "söpö" on poistunut kuvioista toteteuttamaan itseään.

Vierailija
Vierailija
Älkääpäs nyt. Yksinhuoltaja voi olla vaikkapa leskeksi nuorena jäänyt ihminen. Kyllä nämä faktat joihinkin uppoaa, oli yksinhuoltaja tai ei

Pointti on tässä. Näillä "faktoilla" ei ole mitään tekemistä yksinhuoltajuuden kanssa. Kyllä tuolla netin deittipalstoja selatessa hyvin monet yh:t hakevat sitä sporttista 185-senttistä adonista, tai ainakin sellaisia raameja maalailevat toivelistoillaan. Perhekeskisyys ja maanläheisyys ei oikein paista läpi.

Vierailija

onpas taas loukkaavaa yksinhuoltajia kohtaan... kaikki eivät todellakaan ole yksinhuoltajia omasta tahdostaan! Itse olen ollut yksinhuoltaja jo kolmetoista vuotta, itse olen kaiken tehnyt ja saavuttanut. Olen opiskellut, tehnyt töitä (useampaakin), ostanut kodin, kasvattanut YKSIN vastuuntuntoisen nuoren aikuisen ja auttanut siinä sivussa sukulaisia ja ystäviä! Kasvatan ja tuen myös muiden lapsia! En rellestä, etsi miehiä netistä tms. Elän perheelleni ja perheeni kanssa, kun taas tämä toinen vanhempi (ylläri mies) taas elää toisella tavalla ja unohti lapsensa!  Ei se mitään jos ette halua yksinhuoltajaa en minäkään haluaisi tuollaisia keskenkasvuisia ihmisiä lähelleni!

Vierailija

Kyllä asia on niin, että kaikki vika aina naisen, ei koskaan miehen. Ainoastaan eronneelle naiselle tulee leima otsaan loppuelämäksi, etenkin, jos sattuu olemaan äiti. Yksinhuoltajaisä sen sijaan on kiistaton sankari ja etäisä on yhteiskunnan väärinkohdeltu uhriparka.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat