Kommentit (2)

Vierailija

Treenaan vain 3-5 kertaa viikossa. Yleensä 3 kertaa painoharjoittelua ja sitten vaihtelevasti välipäivinä kevyttä aerobista uimisen tai kävelyn muodossa. Itselläni olen huomannut sen, että jos jätän palautusjuoman väliin. Siis muun kuin veden (vettähän nyt tulisi nauttia treenin aikana, eikä vasta palautumiseen), niin seuraavana aamuna herääminen on todella vaikeaa vaikka syönkin normaalisti kunnon illallisen ja illalla vielä nautin yleensä marjoja. Palautusjuomana nyt menee muukin kuin vain brändi proteiinijuoma, ihan vaan vaikka iso lasillinen maitoa tai piimää, mutta jotain tuntuu ainakin minun kroppani vaativan heti treenaamisen jälkeen taikka palautuminen hidastuu niin ettei 7-8 tunnin unet enää riitä.

Vierailija

Riippuu siitä, mitä treenillä tarkoitetaan. Esim. salitreenin jälkeen on hyvä napata proteiinipitoista palautusjuomaa tai proteiinia muuten vain, nestemäiset kuulema imeytyvät paremmin. Tukee lihasten palautumista ja kaiketi kasvuakin jossain määrin. Ja vettähän pitää aina juoda, treeninkin aikana jos janottaa. 

Protskupitoisia palautusjuomia mukanaan kantavat usein juuri ne, jotka treenin vuoksi tarvitsevat paljon proteiinia/painokilo, 2g/painokilo tms, ja sitä on hankala enää muuten kerryttää päivän aikana kuin noita juomia käyttämällä.

Lyhyillä, tunnin hiihto- tai juoksulenkeille en tapaa varata juomaa mukaan. Sen verran aikuinen jaksaa ilmankin:)

http://mamainprogess.blogspot.fi/

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat