Matkaseuraa miehelle

Vierailija

Hei,

olen 36-vuotias, menestyvä, komea ja fiksu herrasmies.Olen ajatellut lähteä alkuvuodesta Thaimaan Phuketiin muutamaksi viikoksi lomalle.Ongelmani on se että viehättävän naisen matkaseura uupuu..Mikäli olet seikkailunhaluinen ja mukava nuori nainen ja haluat lämpimään hetkeksi, älä epäröi ilmoitella itsestäsi! Herrasmiehenä tietysti vastaan kaikista loman aiheuttamista kustannuksista;).

Nimim. Lämpöä talveen

Kommentit (8)

Vierailija

Martti älä viitti! Oot jo yli viiskymppinen kaljamaha ja ilman rahaa ei naista löydy. Ei sun kannata täältä sinne mimmia hinata kun saat paikanpäältä kymmenen samalla hinnalla.

Vierailija

Hei, mä sanon hep! Oon 75-v. vetävä mimmi ja etsin just sunlaistas herrasmiestä. Hurmaan sut hiekanvärisillä maksialkkareillani ja sexyillä Ecco-terveyssandaaleilla. Jos haluut, saat harjata mun tekarit joka ilta ennen kuin hypätään lakanoihin. ;) Joko voin alkaa pakkaamaan?

Vierailija
Vierailija

Hei,

olen 36-vuotias, menestyvä, komea ja fiksu herrasmies.Olen ajatellut lähteä alkuvuodesta Thaimaan Phuketiin muutamaksi viikoksi lomalle.Ongelmani on se että viehättävän naisen matkaseura uupuu..Mikäli olet seikkailunhaluinen ja mukava nuori nainen ja haluat lämpimään hetkeksi, älä epäröi ilmoitella itsestäsi! Herrasmiehenä tietysti vastaan kaikista loman aiheuttamista kustannuksista;).

Nimim. Lämpöä talveen

Hei! Noh komea ja menestyvä ;) kirjoitappas tänne niin katsotaan kelpaatko laatunaaraalle ;) : anskubansku7@gmail.com - ja olthan oikesti komea ja läskeistä vapaa fiksu ja hauska herrasimes.... Toivonmukaan myös minua 177 cm pitempi ;)

Vierailija

No jopas täällä kiehuu.:) Mitä pahaa siinä on jos haen matkaseuraa kun en yksinkään halua lähteä? Kyllähän Thaimaasta äkkiä naisseuraa saa mutta minä pidän ainoastaan suomalaisesta.;)

Vierailija

No, saahan tämän ketjun näinkin toimimaan. Eri asia kuka tämän aloitti ? Ettei vain olisi lehden toimitus, joka halusi vähän karhaista hiljaista keskustelua ? Saattaa olla, että näitä kroisoksia on melko harvassa jotka ovat valmiita maksamaan tuntemattoman naisen matkan  Thaimaaseen. Mikäs siinä, saahan aloittaja hyvät naurut.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat