Kommentit (7)

Vierailija

"Huonon itsetunnon ja epävarmuuden takia kai siihen ryhdytään. Ei ole rohkeutta olla lähtemättäkään. Kesti kuitenkin aika pitkään ennen kuin tajusin tekojeni seuraukset. Kadun sitä, mutta niin kamalaa kuin se silloin olikin, sen tajuaminen on tehnyt minusta monessa suhteessa paremman ihmisen. "

Mitä sontaa. Paremman ihmisen...

Vierailija

Ei ikinä uskoisi, että tämä kiusaamista ja lapsellisia tölväisyjä twiiteissään jatkava entinen koulukiusaaja on jo yli 40. Koulukiusaamistaan ei käsittääkseni ollut edes kiusaamiseksi tajunnut ennen kuin rohkea kiusattu luokkakokouksessa uskalsi vastuuttaa entisiä kiusaajiaan.

Vierailija

Arman on ihan paras! Luin jutun ja ei se kyllä sillä kiusaamisella mitenkään leuhkinut ja on kuitenkin tehnyt myöhemmässä elämässään paljon hyvää ja mun mielestä on hyvä vähän välillä ravistella ihmisiä... Vaikka nyt sitten twitter-kommentoinnilla. Itse nauran niille jutuille, koska ne on kuitenkin vitsejä ja Arman uskaltaa ottaa kantaa asioihin ja esimerkiksi noista kaikista ihan järkyistä uskontoasioista olen ihan samalla linjalla Armanin kanssa. Go Arman!!! Älä koskaan ikinä muutu :)

Vierailija

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 01:03"]

Arman on ihan paras! Luin jutun ja ei se kyllä sillä kiusaamisella mitenkään leuhkinut ja on kuitenkin tehnyt myöhemmässä elämässään paljon hyvää ja mun mielestä on hyvä vähän välillä ravistella ihmisiä... Vaikka nyt sitten twitter-kommentoinnilla. Itse nauran niille jutuille, koska ne on kuitenkin vitsejä ja Arman uskaltaa ottaa kantaa asioihin ja esimerkiksi noista kaikista ihan järkyistä uskontoasioista olen ihan samalla linjalla Armanin kanssa. Go Arman!!! Älä koskaan ikinä muutu :)

[/Kiusamine ei ole parasta..tosin kuka mistäkin tykkää miusta tuo on helvatumoista typeryyttää..sairasat  suorastaan..kiva kiusta voi vitjat..typerä on typerä vaikka vitsiksi vääntäisi...hui hitto..

Vierailija

Kiusaaminen on toisen henkistä jatai fyysistä pahoinpitelyä tai ainakin sen yritys, omin aggressioiden purkamista. Tietysti tekee hyvää kuulla jos kiusaaja pystyy muuttumaan, ja todella normaali arki hänelle on nykyisin muiden auttamista ja vaikka lasten asioiden ajamista. Kiusaajien ojentemista, suojelun ja avun tarjoamista kiusatuille. Julkkis ja hyvä puhuja tai kirjoittaja voi todella auttaakin ilmapiirin ja asenteiden muuttamiseksi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat