Kommentit (5)

Vierailija

Voisiko joku sanoa tuolle pässille, että Cheekkiä ja Jaria ei voi verrata toisiinsa koska toinen näistä henkilöistä harrastaa henkistä masturbaatiota julkisesti ja toinen tekee uraa hiphopin parissa. Kyl Jari kaik on kateellisia sinulle, sul on rahaa ja kieli minkä saa naisten jalkojen väliin pienen keskustelun jälkeen. Ihan kenen vaan.

Vierailija

Molemmat ovat ihan yhtä yksinkertaisia ja populisteja. Kuvittelevat itsestään liikoja, ja kauppa käy. Vai onko Cheekin musiikki tai Sarasvuon opit jollakin tavalla syvällisiä ja edistyksellisiä?

Vierailija

Kyllä, teille molemmille ollaan kateellisia. Ei, kukaan todella ajatteleva ihminen ei rakasta teitä kumpaakaan sellaisina kuin te olette ihan alasti, ilman omaisuutta ja glitteriä.

Vierailija

Kyllä olen ihmisten pahansuopaisuudesta pahoillani.Oppiminen syntyy yrittämisenhalusta ja sitä täytyy seurata intohimo sekä ripaus onnea ,periksantamattomuudesta puhumattakaan.

Uskon täysin että nämä arvot edellä ovat nämäkin herrat menestyneet,toki terve narsismi on kaikille hyväksi.

Olen tälläisistä veronmaksajista kiitollinen,nytkin istun ja syön aamupuuroni ja juon kahvini,joita en ole itse voinut tienata enään 20008 vuoden jälkeen"terveisiä vain matinkylän ahneelle"

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat