Kommentit (7)

Vierailija
Vierailija

Yäk. Jotenkin kornin näköistä. Kasvoistaan pinkeäksi kiristetty isoäiti ja lapsenlapsi!!!! Häpeä Katri!

Paljon kornimpaa on Sauli Niinistö ja Jenni Haukio yhdessä.

Katri Helena on nuorekas ikäisekseen, eikä ikäero pistä silmään.

Päinvastoin kuin Niinistö ja Haukio. Niinistö on ryppyinen kuin rusina ja se korostaa todellakin Haukion nuoruutta. Siinä vasta on isoisä ja lapsenlapsi. Myös ulkonäön puolesta!

Vierailija

Onneksi ilkeät puheet eivät näiden kahden ihmisen onnea romuta. Hienoa että kalakaverit ovat toisensa löytäneet. Go Katri & Tommi!

Vierailija

Avomiehelläni ja minulla on ikäeroa 16 vuotta,minä olen se vanhempi osapuoli.Ei haittaa ei sitten ollenkaan,ainakaan meitä.Katri ja Tommi on komia pari,hassua että edelleenkin ikäeron ollessa näinpäin siitä tulee väistämättä paheksuttavaa.Sauli ja Jenni ei kommentoijaa hetkauttanut mutta Katri ja Tommi kuitenkin...voi meitä immeisiä.

Vierailija
Vierailija

Yäk. Jotenkin kornin näköistä. Kasvoistaan pinkeäksi kiristetty isoäiti ja lapsenlapsi!!!! Häpeä Katri!

On jotenkin surullista nähdä kuinka kovaa Katri pinnistää näyttää ikäistään nuoremmalta. Mielestäni yli 15 vuotta ikäeroa on liikaa. 

Vierailija

Voi että joillakin ihmisillä ovat pihlajanmarjat happamia!Olen samaa mieltä siinä,että on kummallista ettei Niinistöä yleensä vaaritella mutta Katria kyllä mummutellaan...törkeitä tuollaiset puheet,varsinkin kun Katri ei edes voisi olla Tommin mummo!Ja kuka meistä määrittelee sen,millainen rakkaus on hyväksyttävää ja kuka saa rakastaa ketäkin?Nämä kaksi ovat kaunis pari ja ilmeisen onnellisia yhdessä,ja sehän joitakin ihmisiä niin kovasti tuntuu sapettavankin.Katrilla ei ole mitään häpeämistä,päinvastoin.Hävetä saisivat pikemminkin ne ihmiset,jotka tuollaisia kirjoittelevat.Mutta kateuttahan se vain on.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat