Ihonhoito

Vierailija

Olen jonkun aikaa etsinyt hyvää kasvonaamiota tai kuorintaa. Minulla on herkkä/kuiva iho ja talvella yleensä tulee yllättävän paljon näppylöitä..Olen kokeillut tuotteita laidasta laitaan mutta harvemmin mikään on oikeasti tehonnut. Sitten kuulin kaverilta tuotteista joita tuodaan kuolleelta mereltä (Health&Beauty ja -417), ennen en ole kuullut niistä. Kysäsin mistä niitä saisi ostettua niin hän sanoi että voi tilata netistä. Selailin ja luin kyseisistä tuotteista ja loppupeleissä päädyin nettikauppaan joka on pyöritetään Suomessa www.deadsea.fi. Päätin kokeilla ja tilasin sieltä mutanaamion sekä saippuattoman kasvokurinnan, lisäksi sain mukaan testereitä. Kokeilun jälkeen olin positiivisesti yllättynyt miten hyviä ostamani tuotteet ovat, kummatkin ovat rikastettuja vitamiineilla,aloe veralla ja kuolleen meren mineraaleilla. Mutanaamio tehoaa hyvin finneihin ja epäpuhtauksiin ja saa ihano jälkeepäin tuntumaan kuin uudelta. Kasvokuorinta on ihanan tuoksuinen appelsiinimainen ja ei kuivata ihoa vaan toisinpäin raikastaa ja tekee silkinpehmeäksi, mikä parasta se ei sisällä saippuaa joka yleensä ärsyttää herkkää ihoa. Voin sanoa että kasvojen iho on parantunu huomattavasti. Suosittelen kovasti kyseisiä tuotteita. Nämä eivät vain hemmottele ihoa ,ne myös tehoavat ja hoitavat!! Aijon jatkossakin tilata/käydä ostaa kyseisiä tuotteita, seuraavaksi ostan silmä seerumin.Ja tiedoksi vain valikoima on iso ja jokaiselle ihotyypille löytyyn jotakin, hinnatkin ovat sopivia. Jos jollakin heräsi kiinnostus käykää katsomassa nettisivut ja kysykää vapaasti jos on jotakin kysyttävää. Tuotemerkit eivät ole mitenkään tunnettuja suomessa joten moni ei ole varmaankaan kuullut kyseisistä tuotteista, en olisi minäkään jos kaverini ei mainitsisi asiasta joten iso kiitos sille.

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat