Kommentit (11)

Vierailija

Melkoista kaksinaamaisuutta kyllä..

Mauno itse on lukemattomat kerrat ollut Hunksien näytöksen jälkeen lärvit vetäneenä baarissa/yökerhossa. Kuvitteleeko hän, että krapulainen isä on sen parempi omille lapsille kuin humalainen äiti?

Vierailija

Hunks-Maunon runsas alkoholin käyttö keikoilla ei ole mikään salaisuus niin aika kummalta kuulostaa, että kehtaa omaa edesmennetty äitiään arvostella samasta asiasta. Taitaa taas olla vaan mainostamassa Hunksseja "ilmaiseksi" / katsojia toivomassa sympatian avulla. Omista "hieman runsaista" juomatottumuksista ei tietenkään silloin kannata mainita.

Tällä kertaa haastatteluun ei eksynyt ihme sentään kymmeniä Suomessa myytäviä ravintolisiä, joita hän "suosittelee hyvästä tahdostaan" haastatteluissa yleensä.

Siitä voi laskea jokainen, että millaisessa kunnossa sitä on omien lastensa seurassa, jos vetää sen väittämänsä 200 keikkaa vuodessa noilla juomatavoilla.

Vierailija

No enpä oo tarkemmin perehtyny Maunon juomatottumuksiin, mutta voisin väittää ettei ihan samaa tasoa oo hänen lastensa ''kärsimys'' tai miten sitä kuvailis, ku jos kattoo vanhempiensa juovan ittensä hengiltä. Mä tiedän ettei se oo mukavaa, isi on jo menny ja äiti kovaa vauhtia perässä, enkä kuitenkaa oo vasta ku 18. Faktahan on että Suomalainen juomakulttuuri on aika kostea.

Vierailija

On siis mahdotonta puhua äärimmäisen tärkeästä aiheesta, jos ei ole itse joku helvetin pyhimys...? Kuten Mauno sanoi, tuollainen vanhemmuus jättää syvät jäljet lapsiin. Ja se tarkoittaa sitä, että todennäköisesti aikuisenakin on vähän säröisempi yksilö. Näitä säröjä voi tietenkin tasoitella ja korjata mm. psykoterapialla. Kukaan ei ole tuomittu siirtämään omia traumojaan eteenpäin, jos tahtoa työskentelyyn löytyy. Ei ole mikään pakko hyväksyä Maunon rankkaa juomista keikoilla, mutta voimme silti kuunnella miehen painavia sanoja vaikeasta aiheesta.

Vierailija

Joku exäkö kommentoi? kuka näkee maunon JOKA keikan. itse en ole nähnyt, enkä halua nähdä. :D Mutta aihe on kamala. Eikä suru vähene vaikka olet aikuinen lapsi.

Vierailija

Onneksi ei ole miedän perheessä ongelma eikä tule koskaan olemaan! Lapseni eivät ikinä tule näkemään minua juomassa viinaksia. Se on henk.kohtainen päätökseni, jonka olen tehnyt jo ennen lasteni syntymää. Enkä ole edes uskovainen enkä entinen alkkis - ei vaan maistu! ;)

Vierailija

Yllä olevan kommentin kirjottaijalle:

Jos itse isänä vetää samaan tahtiin alkoholia kuin oma mutsi joi tai enemmän, niin ei kyllä ole varaa arvostella oman äidin juomista ja varsinkaan sitä miten se lapsiin vaikuttaa. Luuleeko mauno ettei hänen juomisensa vaikuta hänen lapsiinsa? Ja oksettavia tuon kaltaset kommentti, joka vielä puolustaa maunon tekemisiä sillä viitteellä, että "ei tarvi olla pyhimys", vaikka samoista kokemuksista jauhaa, jota itse lapsillee aiheuttaa jatkuvasti

Puhtaasti sympatia pisteitä selvästi ollu hakemassa, kun asiakasvirrat on hunkseilla olleet pitkään laskusuunnassa. Voisi mauno kokeilla olla edes vuoden raittiina, mutta ei, "kun kännissä on niin kivaa olla"

Vierailija

Onhan se ymmärrettävää, että joillakin ottaa koville kun on aika raamikas mies ja naiset kuolaa lavojen reunoilla.. Ettei vaan oma nainenkin ;)

Vierailija

Miten täällä onkin näin asiantuntevia kirjoittajia, jotka tuntevat jonkun julkisuuden henkilön perhe-elämän näin hyvin? Jos isä ilta-/yötyön yhteydessä käyttää alkoholia ja on mahdollisesti lasten seurassa kankkusessa, on siitä varmastikin vielä matkaa rappiotason alkoholistiksi lipuvan yksinhuoltajaäidin kanssa kasvamiseen, jossa pieni poika joutuu kantamaan huolta ja vastuuta koko perheestä. Jä tämä ihan huolimatta siitä, onko tuo mahdollinen runsaampi "viihdejuominen" suotava juttu tai ei. Alkoholi on sellainen kipeä aihe Suomessa, että siihen liittyvissä keskusteluissa ihmiset reagoivat huomattavasti enemmän tunteella kuin järjellä ja keskustelu ajautuu helposti traumaattiseksi kohkaamiseksi. Arvostan todella Maunoa tärkeän asian nostamisesta esiin, olipa hänen motiivinsa mikä hyvänsä.  

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat