Kommentit (9)

Vierailija

Ainakin kotkalainen "painimiesten erikoinen" painimiesten grilliltä sitä sai ja se muistutti jonkin verran porilaista mutta siinä oli ainakin kanamuna muutama muu juttu lisää. Aiheutti sitten grillijonossa vitsailua, saisiko painimiesten erikoisen, siis niskalenkki sinapilla. :)

Vierailija

Lörtsyn historia on nut kyllä mennyt ihan väärin. Siis ihan väärin. Satun tuntemaan asian, kuten myös makean lörtsyn historian ja tässä on asia sotkettu oleellisesti.

Vierailija
Vierailija

Lörtsyn historia on nut kyllä mennyt ihan väärin. Siis ihan väärin. Satun tuntemaan asian, kuten myös makean lörtsyn historian ja tässä on asia sotkettu oleellisesti.

Minusta olet nyt hieman väärässä, ellet peräti todellä väärässä. Nimittäin minä tunnen lörtsyjen historian, eikä se ole niin kuin sinä luulet sen olevan. Minä olen oikeammassa.

Vierailija

Hyvä, että Hämeenlinnan hotsikin noteerataan :) Poikani ei ymmärtänyt, kun puhuin "hotsipuljusta", uusmaalainen kun on. Hämeenlinnan torilta sai myös ennen omenapiirakkaa, joka oli kuin lörtsy mutta piirakka ei ollut "littana", vaan ihan kuin lihapiirakka omenatäytteellä. Nyt omenapiirakkaa ei kai enää saa Hämptonin torilta, vai saako? Lörtsyt - ainakin ne muovikelmussa myytävät -  ovat menneet pilalle, ilmeisesti massatuotannon takia. Onkohan tätä herkullista omenapiirakkaa (ei siis lörtsymäistä) vielä myytävänä jossain? Matkustaisin heti kesällä nauttimaan tästä lapsuuden herkusta!

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Minusta olet nyt hieman väärässä, ellet peräti todellä väärässä. Nimittäin minä tunnen lörtsyjen historian, eikä se ole niin kuin sinä luulet sen olevan. Minä olen oikeammassa.

Olette molemmat väärässä. Lörtsyllä ei ole historiaa, ei menneisyyttä eikä tulevaisuutta. Lörtsy on irti ajan rakenteesta.

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Olette molemmat väärässä. Minä olin paikalla, kun se keksittiin ja te sekoilette omianne.

Wesku72

Lihamukeja kyllä saa Saksassa monissa kebab-ravintoloissa, joten onkohan tuo nyt niin erikoinen juttu. Jonkin sortin lihaan erilaisten leipien välissä tuntuu olevan tarjolla monessa eri muodossa ympäri maailmaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat