Vanhat ketjut nostettu ylös, miksi ?

Vierailija

Nimimerkki Up on nostanut ylös useita vanhoja ketjuja, kommentoimatta asiaa mitenkään.

Mikä on ollut tarkoitus, vai yritys sabotoida ketjun vähäinenkin toiminta ?

Vain Kaksi kirjainta, Up, ja vanha ketju on saatu nostettua ylös.

Kommentit (3)

Vierailija

Sorry jos aloitin toisen ketjun asiasta josta oli jo ketju aloitettu. Olin kirjoittanut otsikon jo aikaisemmin ja kun ovikello soi ja jouduin keskeyttämään ehkä puoleksi tunniksi, istahdin koneelle ja jatkoin kirjoittamista tietämättä että ketjuun oli tullut jo aloitus samasta aiheesta

Toivottavasti  tapahtuma ei pahoittanut edellisen kirjoittajan mieltä.

Vierailija

Huomaan että se toinen ketju samasta asiasta onkin poistettu tunnetun henkilön epäasiallisten kommenttien takia. Kiitos ! Joku kyseli missä liikuin Kreetalla. Olen käynyt siellä aikaisemminkin ja tuli käytyä samoissakin paikoissa. Asuin Iraklionissa, kävin Knossoksessa, arkeologisessa museossa ja kiertelin maaseutukylissä, kävin myös Niko Kazantzankisin hautamuistomerkillä, kaikkihan muistavat kirjan/elokuvan "Kerro minulle Zorbas" Minulla oli tilaisuus keskustella paikallisten ihmisten kanssa myös Kreetan nykytilasta.  Risto

Vierailija

Kiitos vastauksestasi, vaikka kysymykseni oli poistetussa ketjussa. Pitääkin harkita keväällä asumista Iraklionin kaupungissa, sieltä voi tehdä retkiä joka suuntaan ja palata yöksi hotelliin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat